رقابت‌های جام جهانی كشتی آزاد

نمایش باروفس و گودرزی بروی طرح

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۰:۳۱
کد خبر: ۱۷۳۴۱۰
نمایش باروفس و گودرزی بروی طرح
فدراسیون كشتی آمریكا بعنوان میزبان مسابقات جام جهانی كشتی آزاد از لوگوی این رقابت‌ها رونمایی كرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت‌های جام جهانی كشتی آزاد روزهای 24 و 25 اسفندماه در شهر لس آنجلس آمریكا برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور 10 كشور ایران، آمریكا، روسیه، گرجستان، ارمنستان، ژاپن، مغولستان، تركیه، اوكراین و هند برگزار خواهد شد.

لوگوی طراحی شده در این مسابقات شامل پرچم 10 كشور شركت كننده به همراه دو كشتی گیر حاضر بر روی تشك به منظور نشان دادن اتحاد جهانی قرار گرفته است. این لوگو به دو صورت عمومی و افقی وجود دارد.

شعار تبلیغاتی این مسابقات با عنوان رشادت و افتخار نامگذاری شده است كه این كلمات به صورت هنری جهت تبلیغ مسابقات طراحی شده است. این طرح هنری شامل نمایش جردن باروفس مدال آور طلای المپیك 2012 و همچنین صادق گودرزی دارنده مدال نقره المپیك از ایران است.

همچنین محل‌های تبلیغاتی مسابقات جام جهانی 2014 كه شامل نمایش هر دو ستاره بین‌المللی می‌باشد در حومه شهر لوس آنجلس قرار دارد و محل‌های تبلیغاتی دیگری در قسمت‌های قومی مختلف این شهر به همراه وب سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی در جهت جلوه تك تك كشورهای حاضر در مسابقات انجام خواهد شد.

ریچ بندر مدیر اجرایی كشتی آمریكا در مورد این اقدام افزوده است: امیدواریم بتوانیم از این نشان در سال‌های آتی به عنوان یكی از كشورهای اصلی در رشته كشتی استفاده نماییم. همچنین از تیتر خبری و تبلیغات صورت گرفته در این مسابقات بین‌المللی بسیار راضی هستیم. استفاده از هر دو ستاره كشتی در این تبلیغات به تنها مسابقات بین‌المللی را ترویج می‌دهد بلكه ارزش مسابقات جهانی را نمایان می‌نماید.

آخرین مسابقات جام جهانی كشتی آزاد سال گذشته در تهران برگزار شد كه تیم ایران در این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود كرده بود و تیم‌های روسیه و آمریكا به ترتیب دوم و سوم شده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز