کشتی سال مهمی را پیش‌رو دارد

اسماعیل‌پور: تشنه موفقیت هستم

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۶:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۵۳۰
اسماعیل‌پور: تشنه موفقیت هستم
آزادکار وزن 61 کیلوگرم ایران گفت: همیشه برای موفقیت و کسب مدال انگیزه دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسعود اسماعیل‌پور آزادکار وزن 61 کیلوگرم ایران یکی از معدود ستاره های اصلی تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا محسوب می شود.

در حالیکه تیم ملی کشتی آزاد با صلاحدید و تدبیر کادر فنی با نفرات دوم و جوانتر خود در رقابت های قهرمانی اسیا شرکت می کند، اسماعیل‌پور به عنوان نفر اول وزن 61 کیلوگرم به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

اسماعیل‌پور در خصوص آخرین وضعیت خود، اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی در خانه کشتی انجام می دهیم. من نیز از آمادگی مطلوبی برخوردار هستم.

نفر اول وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد درباره حضورش در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: کشتی‌های سنگین و حساسی در جام جهانی آمریکا گرفتم، اما باز هم با صلاحدید کادر فنی قرار شد تا در رقابتهای قهرمانی آسیا نیز حضور یابم. البته خودم نیز تشنه مسابقات و موفقیت هستم و از هیچ میدانی که بتواند برای من مثمرثمر و سازنده باشد، نخواهم گذشت.

وی افزود: امسال، سال مهمی برای کشتی است و باید با توجه به موفقیت های اخیر کشتی ایران در رقابت های قهرمانی جهان و جام جهانی انتظارات از تیم ملی کشتی بالا رفته و از همین رو باید در همین رقابتی که حضور پیدا می کنیم، با بهترین نتیجه بازگردیم.

وی از انگیزه هایش برای موفقیت در این بازی ها گفت: به شخصه از هیچ میدانی به سادگی نمی‌گذرم و همیشه برای موفقیت و کسب مدال انگیزه دارم. در مسابقات مختلف بین‌المللی حضور داشتم و با برد و باخت های زیادی را تجربه کرده ام. اما هیچگاه نمی‌توانم ناکامی المپیک را فراموش کنم. المپیک لندن بزرگترین حسرت من است. حتی با گذشته مدت‌ها از المپیک لندن هنوز که اشتباهات و فرصت‌هایی که می‌توانستم از آن استفاده کنم را به خاطر می‌آورم، حسرت می‌خورم. البته این اتفاق نه تنها باعث ناامیدی و کم کاری من نشد و بلکه به توان و انگیزه‌ام افزود و تلاش من این است که با حضور در میادین مختلف تا المپیک و کسب تجربه بیشتر و افتخارات رنگین تر بتوانم تا المپیک ریو در اوج باشم و ناکامی لندن را جبران کنم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بدنی خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط قابل قبول و مطلوبی دارم. اما به هر حال رقابت مدعیان سبک وزن آسیا همیشه حساس و سخت بوده و باید با توانایی ششدانگ به میدان رفت تا بتوان با دست پر از این رقابت ها خارج شد. اکثر مدعیان سبک وزن کشتی دنیا در آسیا حضور دارند و از همین رو رقابت های قهرمانی آسیا در این وزن سخت و فشرده است و باید با آمادگی بالا روی تشک حاضر شوم. 

اسماعیل پور در پایان گفت: کشتی گیران هند، قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان و کره‌جنوبی از جمله حریفان اصلی و جدی من در رقابتهای قهرمانی آسیا هستند و اجازه هیچ اشتباهی را به حریف نخواهند داد. از همین رو برای کسب مدال باید بهترین عملکردم را در قزاقستان ارائه بدهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز