کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی-لهستان

سوریان، بهشتی و کریم‌فر حریفان خود را شناختند

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۰۴۸۰۲
سوریان، بهشتی و کریم‌فر حریفان خود را شناختند
مراسم وزن‌کشی رقابت‌های بین‌‎المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان جمعه شب در شهر گدانسک برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این مسابقات طبق برنامه مسئولان برگزاری رقابت ها، در تمامی اوزان وزن کشی شد و مسابقات مرحله مقدماتی تا شانس مجدد و رقابت های رده بندی و فینال روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

در وزن 59 کیلوگرم که 17 کشتی گیر حضور دارند، شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف الکساندر گری بین سیکوف از آلمان می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه ایوان کوی لاکوف از روسیه و تونومیر سوکول از کرواسی مبارزه می کند. آیو انگلوف از بلغارستان، البیک تاژیف از بلاروس و پاول سالیف از روسیه از جمله کشتی گیران مطرح این وزن هستند.

در وزن 66 کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ادگارس وینکاتیس از لیتوانی می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران بلغارستان و لهستان مسابقه می دهد. در این وزن 21 کشتی گیر وزن کشی کرده اند.

در وزن 85 کیلوگرم نیز که 16 کشتی گیر حضور دارند، مجتبی کریم فر در دور اول به مصاف موسار داگوچف از روسیه می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران آلمان و کرواسی مسابقه می دهد. جاوید حمزاتوف از بلاروس، آلن خوگائف از روسیه و هریستو مارینوف از بلغارستان از جمله کشتی گیران مطرح حاضر در این وزن هستند.

فرنگی کارانی از 14 کشور فنلاند، گرجستان، آلمان، روسیه، بلاروس، ایران، لهستان، فرانسه، بلغارستان، اسلوونی، جمهوری چک، اوکراین، کرواسی و لیتوانی در این رقابت ها حضور دارند.

نظر شما