مهدی شربیانی در گفتگو با برنا:

اگر ناداوری‌ها نبود، طلاهای بیشتری می‌گرفتیم

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۲۹۹۷۱
اگر ناداوری‌ها نبود، طلاهای بیشتری می‌گرفتیم
سرپرست تیم کشتی جوانان در مصاحبه با برنا از کیفیت عملکرد ورزشکاران اعزامی به اینچئون و برنامه‌های آتی تیم جوانان صحبت کرد.

مهدی شربیانی سرپرست تیم  جوانان کشتی فرنگی درباره عملکرد تیم بزرگسالان در بازی های آسیایی به خبرنگار ورزشی برنا گفت: تقریبا به جز دو نفر تیم اصلی ما به این مسابقات اعزام شد و با توجه به اینکه در هر هفت وزن مدال گرفتیم، یعنی عملکرد مناسبی داشتیم. اگر ناداوری ها در حق عبدولی و کریم فر نمی شد می توانستیم مدال های خوشرنگ تری بگیریم، اما مجموعا عملکرد قابل قبولی داشتیم.

شربیانی درباره مسابقات پیش روی تیم جوانان افزود: ان شا... آخر این ماه به استانبول اعزام خواهیم شد و مسابقاتی در ترکیه برگزار خواهیم کرد. در این بازی ها نفرات اول مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. مسابقات جهانی هم سال آینده برگزار خواهد شد و سعی می کنیم نتیجه بد دوره گذشته را جبران کنیم.

سرپرست جوانان درباره تیم حال حاضر کشتی فرنگی و اینکه آیا امکان دارد ستاره هایی در حد مدال جهانی و المپیک به کشور معرفی شوند نیز گفت: جوانانی که می آیند و در سطح آسیا و جهان مدال می گیرند و مانند ورزشکاران سایر کشورها باهم به بزرگسالان می آیند و دوباره با یکدیگر رقابت می کنند، پس می شود به مدال آوری آن ها امید داشت. اضافه بر این در شهرستان ها هم خوب کار شده است و استعدادهای خوبی معرفی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز