حضور ۶ ملی‌پوش در هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۷:۵۷
کد خبر: ۲۳۰۹۳۱
حضور ۶ ملی‌پوش در هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری
با هماهنگی کادر فنی تیم ملی، شش ملی پوش در هفته دوم لیگ وزنه برداری روی تخته می روند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته دوم لیگ وزنه برداری بزرگسالان طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (اول و دوم آبان ماه) به میزبانی تیم ذوب آهن اصفهان در خانه وزنه برداری این شهر برگزار می شود.
 
بر همین اساس با هماهنگی صورت گرفته میان کادر فنی، سازمان لیگ و تیم های لیگ برتری، مجید عسکری، کیانوش رستمی، کیا قدمی، محسن بهرام زاده و بهداد سلیمی به همراه بهمن زارع، سرمربی تیم امشب اردوی تیم ملی را به مقصد اصفهان ترک می کنند تا در هفته دوم لیگ با دوبنده تیم های باشگاهی شان روی تخته حاضر شوند.

دیگر ملی پوش وزنه برداری جابر بهروزی است که برای حضور در هفته دوم لیگ وزنه برداری از شیراز به اصفهان می رود. بهروزی بعد از هفته دوم لیگ به جمع اردونشینان تیم ملی اضافه خواهد شد تا برای حضور در رقابتهای جهانی قزاقستان آماده شود.

با وجود برگزاری رقابتهای هفته دوم لیگ وزنه برداری، اردوی تیم ملی در سه روز پایان هفته تعطیل نخواهد شد. با تصمیم کادر فنی و با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا شروع رقابتهای جهانی قزاقستان، مرتضی رضائیان، رسول تقیان و علیرضا سلیمانی که در هفته دوم لیگ وزنه نمی زنند، تمرینات خود را زیر نظر هادی پانزوان در کمپ تیم های ملی پیگیری می کنند.

گفتنی است نفرات ملی پوش هم از شنبه با حضور در کمپ تیم های ملی، تمرینات خود را به منظور شرکت در رقابتهای جهانی قزاقستان از سر می گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز