علیرضا رضایی در گفتگو با برنا:

فدراسیون کشتی به اعتبار مالی زیادی نیاز دارد/ در جام جهانی آبروداری می‌کنیم

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۲:۳۷:۰۲
کد خبر: ۲۵۷۷۸۸
فدراسیون کشتی به اعتبار مالی زیادی نیاز دارد/ در جام جهانی آبروداری می‌کنیم
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی به اعتبار مالی بالا نیاز دارد و فعلا هم در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم اسپانسر جذب کنیم.

علیرضا رضایی به عنوان مدیر اجرایی و سخنگوی فدراسیون کشتی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون کشتی صحبت کرد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا در خصوص برگزاری جام جهانی کشتی در تهران گفت: تمام تلاش فدراسیون کشتی بر این است که مثل همیشه میزبانی آبرومندانه ای در جام جهانی داشته باشیم. همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی بر آن است تا با تمام توان در جام جهانی حاضر شود و نتایج آبرومندانه ای کسب کند.

وی ادامه داد: اعضای تیم ملی کشتی با انگیزه ای بالا در اردو حضور پیدا کرده اند و می خواهند از اعتبار کشتی فرنگی ایران در دنیا دفاع کنند. وضعیت تیم ملی هم ایده آل است و عزم ملی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی جزم است.

رضایی که در دوران بازیگری خود کشتی گیر سنگین وزن بود در خصوص کشتی گیران سنگین وزن تیم ملی کشورمان گفت: در دو وزن اخیر که وزن های سنگین هستند کشتی گیران بزرگی داریم. قاسم رضایی و مهدی علی یاری کشتی گیران قابلی هستند که رضایی مدال المپیک هم دارد. در وزن دیگر هم مهدی زاده و باباجان زاده را داریم که آن ها هم قابلیت کسب مدال طلای جهانی دارند.

مدیر اجرایی فدراسیون کشتی درباره مشکلات مالی فدراسیون بیان کرد: حجم مسابقات و اردوها در رشته کشتی زیاد است. شرایط فدراسیون ایجاب می کند با توجه به اعتباری که در سطح جهان داریم اردوهای خارجی خوبی برگزار کنیم تا نتایج خوبی در سطوح بین المللی بگیریم. شرایط کشتی ایجاب می کند که وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشد. ما به اعتبار مالی بالا نیاز داریم و فعلا هم در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم اسپانسر جذب کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با حضور مردم علاقمند به کشتی جام جهانی با شور و هیجان بالایی برگزار شود و مثل همیشه بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.

نظر شما