مفاخر کشتی به دیدار وزیر اقتصاد رفتند

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۵۰
مفاخر کشتی به دیدار وزیر اقتصاد رفتند
امامعلی حبیبی، منصور برزگر، محمدعلی صنعتکاران و عبدالله موحد بزرگان کشتی ایران و جهان ظهر شنبه به دیدار دکتر حسینی وزیر اقتصاد و امور دارایی رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تنی چند از پیشکسوتان نامدار کشتی ایران به دیدار وزیر اقتصاد و دارایی رفتند.

در این دیدار که محمد رضا یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی، منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی و رئیس و نایب رئیس هیئت کشتی استان مازندران حضور داشتند در مورد مسائل روز کشتی ایران و دنیا بحث و تبادل نظر شد.

بر این اساس از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بررسی هر چه باشکوهتر دومین دوره رقابتهای بین المللی جام حبیبی و موحد و سومین دوره جام شهید شیرودی در استان مازندران بود.

دکتر حسینی وزیر اقتصاد امور دارایی پس از شنیدن صحبتهای بزرگان کشتی ایران و جهان ضمن ابراز خوشحالی از این نشست صمیمانه برای ورزش اول کشور در رویدادهای مهم آینده آرزوی موفقیت کرد.

دکتر سید شمس الدین حسینی وزیر محترم اقتصاد و امور دارایی از کشتی گیران سابق کشور است که سابقه قهرمانی در رقابتهای دانشجویان کشور را نیز در کارنامه دارند.

امامعلی حبیبی دارنده مدال طلای المپیک 1956 ملبورن و چند مدال جهانی، محمد علی صنعتکاران نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیمهای ملی دارنده مدال برنز المپیک 1964 توکیو و مدالهای طلا و نقره جهان و عبدالله موحد دارنده مدال طلای المپیک 1968 مکزیکوسیتی و پنج مدال طلای جهان می باشند.

نظر شما