جهت حضور در مسابقات مختلف

جوانان آزادکار تا ۱۰ دی اردو دارند

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۹:۰۰
کد خبر: ۴۱۴۸
جوانان آزادکار تا ۱۰ دی اردو دارند
مرحله اول اردوی آمادگی تیم كشتی آزاد جوانان به منظور حضور در رقابت‌های قاره‌ای، جهانی و جام جهانی از روز 10 دی ماه در محل خانه كشتی تهران آغاز شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله اول اردوی آمادگی تیم كشتی آزاد جوانان به منظور حضور در رقابت‌های قاره‌ای و جهانی و جام جهانی از روز 10 دی ماه در محل خانه كشتی تهران آغاز شده است.

با تصمیم علیرضا رضایی سرمربی تیم كشتی آزاد جوانان و همكارانش 49 كشتی‌گیر حاضر در این مرحله از اردو از امروز چهارشنبه تا روز شنبه صبح‌ها تمرینات كشتی و بدنسازی را طبق برنامه تنظیمی برگزار می‌كنند تا علاوه بر شناخت كادر فنی از نفرات آن‌ها با نحوه تمرینات مربیان نیز آشنا شوند.

با پایان یافتن این اردو تیم جوانان تا پس از رقابت‌های انتخابی كه اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود اردویی نخواهد داشت و پس از این رقابت‌ها با دعوت كشتی‌گیران شاخص مرحله دوم اردو‌ی تیم كشتی آزاد جوانان آغاز می‌شود.

كادر فنی تیم كشتی آزاد جوانان اعلام كرده است حضور تمامی مدعیان در این رقابت‌ها كه به زودی شرایط و میزبان آن طی بخشنامه‌ای به استان‌های سراسر كشور ارسال می‌شود الزامی است.

تیم كشتی آزاد جوانان كشورمان سال آینده باید در رقابت‌های آسیایی اندونزی، جام جهانی آلمان و رقابت‌های جهانی رومانی شركت كند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز