رقابت های کشتی قهرمانی آسیا-تاشکند

نمایندگان ۵ وزن اول ایران حریفان خود را شناختند

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۴۷
نمایندگان ۵ وزن اول ایران حریفان خود را شناختند
مراسم وزن کشی پنج وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا برگزار شد و پنج نماینده کشورمان حریفان خود را شناختند.
به گزارش سرویس ورزشی برنا،مراسم وزن کشی پنج وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا برگزار شد و پنج نماینده کشورمان حریفان خود را شناختند.

در وزن 55 کیلوگرم یاسر حیدرقلی نژاد به مصاف "چی یوان یانگ" از چین تایپه می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی گیران قرقیزستان و کره جنوبی روبرو می شود در این وزن 16 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 60 کیلوگرم که 14 کشتی گیر وزن کشی کردند مصطفی آقاجانی در دور اول به مصاف لی "سئونگ چول" از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی گیران هند و کره شمالی روبرو می شود.

بر این اساس در وزن 66 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول به مصاف  "اینوکینتی اینوکینتیف" از قزقیزستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی گیران ویتنام و کرجنوبی روبرو می شود.در این وزن 13 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که 13 کشتی گیر وزن کشی کردند مرتضی رضایی قلعه پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نمایندگان قزاقستان و قرقیزستان می رود.
 
در وزن 84 کیلوگرم نیز احسان امینی در دور اول به مصاف "ریگولنگ سی" از چین می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار زائوربک سوخیف از ازبکستان و کشتی گیر کره جنوبی روبرو می شود در این وزن 10 نفر حضور دارند.

این رقابتها از ساعت 13:30 به وقت تهران آغاز می شود و مسابقات دو وزن باقی مانده فردا جمعه برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز