رقابت های كشتی قهرمانی جوانان آسیا- اندونزی

وزن‌كشی شش وزن نخست كشتی فرنگی برگزار شد

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۷۸
وزن‌كشی شش وزن نخست كشتی فرنگی برگزار شد
وزن‌كشی شش وزن نخست رقابت‌های كشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در شهر جاكارتا اندونزی برگزار شد و شش نماینده كشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در وزن 55 كیلوگرم كه 13 كشتی‌گیر حضور دارند، سامان عبدولی پس استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف حریفی از تایوان می‌رود و در صورت پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی با برنده دیدار كشتی‌گیران قزاقستان و اندونزی یا تایلند روبرو می‌شود.

در وزن 60 كیلوگرم محمد نوربخش پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف حریفی از كره جنوبی می‌رود و در صورت پیروزی در پای فینال با برنده دیدار كشتی‌گیران چین و قزاقستان روبرو خواهد شد در این وزن 10 كشتی‌گیر حضور دارند.

براین اساس در وزن 66 كیلوگرم مهدی زیدوند در دور نخست با حریفی از هند روبرو می‌شود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده مبارزه كشتی‌گیران ژاپن و قزاقستان روبرو خواهد شد در این وزن 13 كشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 74 كیلوگرم كه 9 كشتی‌گیر وزن‌كشی كرده‌اند كمال محمدعلیزاده در دور نخست به مصاف حریفی از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف برنده دیدار نمایندگان اندونزی و كره جنوبی می‌رود.

همچنین در وزن 84 كیلوگرم مجید علیاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با حریفی از قرقیزستان روبرو می‌شود و در صورت پیروزی با برنده دیداركشتی‌گیران هند و قزاقستان مسابقه خواهد داد در این وزن 14 كشتی‌گیر حضور دارند و در وزن 96 كیلوگرم نیز كه 10 كشتی‌گیر حضور دارند مهرداد بایندور در دور نخست به مصاف حریفی از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار كشتی‌گیران تركمنستان و اندونزی روبرو می‌شود.

گفتنی است، این مسابقات از ساعت 13 فردا به وقت جاكارتا (10:30 به وقت تهران) آغاز می‌شود.

شایان ذکر ایت، وزن‌ كشی اوزان 50 و 120 كیلوگرم امروز و مسابقات آن نیز روز جمعه برگزار خواهد شد كه بهروز ملكی و یاشار علیزاده به مصاف حریفان خود می‌روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز