رضایت صنعتکاران از عملکرد آینده سازان کشتی

آقا صنعت این بار بحث ˝کفگیر˝ را به میان نکشید!

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۸۶۹۹
آقا صنعت این بار بحث ˝کفگیر˝ را به میان نکشید!
نایب رئیس فدراسیون کشتی که در گذشته اعلام کرده بود کفگیر کشتی ایران به ته دیگ خورده است، حالا از عملکرد کشتی گیران نوجوان و جوان رضایت دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نایب رییس فدراسیون كشتی گفت: نتایج كشتی‌گیران نوجوان و جوان در رقابت‌های جام پیروزی و آسیایی امیدواركننده بود. 

محمد علی صنعتکاران که در گذشته بارها عنوان کرده بود کفگیر کشتی ایران به ته دیگ خورده است، با بیان این مطلب افزود: فرنگی‌كاران جوان با كسب 6 مدال طلا در رقابت‌های آسیایی عملكرد خوبی داشته‌اند. شاگردان نوربخش دارای پتانسیل و قابلیت فنی بالایی هستند كه می‌توانند در جهانی نیز عملكرد خوبی داشته باشند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: عملكرد آزادكاران نیز با كسب سه مدال طلا در مسابقات آسیایی خوب بود؛ به هرحال مربیان تیم با نفرات دوم خود در این رقابت‌ها شركت كرده بود و نمی‌توانستند با توجه به فاصله كم جام جهانی آلمان و آسیایی اندونزی ریسك كنند.

دارنده مدال نقره جهان در مورد عملكرد تیم‌های كشتی نوجوانان در جام پیروزی اظهار داشت: با حضور طلایی در كادر فنی تیم ملی، نوجوانان به دنبال تغییرات در روند تكنیكی و تاكتیكی آینده‌سازی بودیم و فرنگی‌كاران نوجوان در این چند سال روند رو به رشدی داشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان كرد: امیدوارم تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران در رقابت‌های آسیایی و جهانی عملكرد خوبی داشته باشند و در نهایت مهره‌های قابل اتكایی تحویل كشتی ایران دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز