تلاش می کنم در لندن روی تخته بروم

بهادر مولایی: همه چیز برای کسب مدال طلای جوانان جهان مهیا است

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۹:۳۵
کد خبر: ۵۸۷۰۵
بهادر مولایی: همه چیز برای کسب مدال طلای جوانان جهان مهیا است
دارنده مدال نقره رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا گفت: تلاش می کنم مدال برنزی را که سال گذشته در رقابت های جوانان جهان کسب کردم، امسال تبدیل به طلا کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان از 10 تا 17 تیرماه به میزبانی شهر پنانگ مالزی برگزار شود و تیم وزنه‌برداری جوانان كشورمان نیز امسال برخلاف سال‌های گذشته قصد دارد با تركیب كامل راهی مالزی شود.

بهادر مولایی ملی‌پوش فوق سنگین كشورمان با بیان این مطلب كه برای حضور در رقابت‌های جهانی و كسب نشان طلای دسته فوق سنگین دنیا لحظه شماری می کند، در این باره گفت: باقری و دست‌اندركاران فدراسیون تمامی شرایط را برای ما فراهم كرده‌اند كه بدون كمترین دغدغه، فقط به فكر درخشش و كسب افتخار در جهانی مالزی باشیم. من هم با توجه به تصاحب مدال نقره آسیا در رده سنی بزرگسالان، حالا دیگر انگیزه‌ای بسیار مضاعف پیدا كرده‌ام و با خود عهد بسته‌ام كه از این به بعد در هر میدانی كه روی تخته می‌روم، بدون مدال مسابقه را ترك نكنم.
 
دارنده نشان برنز جهان در رده سنی جوانان ادامه داد: با توجه به اینكه سابقه حضور در رقابت‌های جهانی جوانان را دارم، با زیر و بم این مسابقات ‌آشنا هستم. بی‌تردید در مالزی تمام تلاش و تمركزم را به كار می‌گیرم تا نشان برنزی كه سال گذشته از این مسابقات به گردن آویختم را با رنگ طلایی عوض كنم و با عنوان قهرمانی جهان به ایران بازگردم.
 
مولایی در پایان آرزو و هدف اصلی‌اش را ایستادن بر سكوی قهرمانی جهان و المپیك در رده سنی بزرگسالان دانست و خاطرنشان کرد: تنها آرزوی دوران ورزشی و قهرمانی‌ام ایستادن روی سكوی رقابت‌های جهانی بزرگسالان و المپیك است. به همین منظور آنقدر تلاش می‌كنم تا كادر فنی را متقاعد كنم كه شایستگی پوشیدن دوبنده تیم ملی را در جهانی پاریس و المپیك لندن دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز