لیگ کشتی فرنگی کماکان روی لبه تیغ

صاحب: با نفرات بومی در لیگ حاضر می شویم

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۲:۰۰
کد خبر: ۶۵۲
صاحب: با نفرات بومی در لیگ حاضر می شویم
در حالیکه شایعاتی مبنی بر لغو رقابت های لیگ کشتی فرنگی به خاطر تعداد کم تیم ها وجود دارد، مسئولان تیم فولاد اکسین خوزستان خبر از علاقه مندی جهت حضور در این مسابقات دادند.

خبر احتمال انصراف تیم آنزان ایذه چند روزی است که نقل محافل کشتی شده و در خلال برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان ایران، تنی چند از فرنگی کاران صحبت از این موضوع و در نتیجه احتمال لغو پیکارهای لیگ می کردند.

با این وجود دبیر هیئت کشتی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از احتمال بالای حضور تیم فولاد اکسین در لیگ برتر خبر داد و گفت: در حال رایزنی با مسئولان تیم فولاد اکسین هستیم تا حتماً در رقابت های لیگ حاضر شویم.

اردوان صاحب در ادامه افزود: حتی اگر تیم آنزان هم در لیگ حضور نیابد، ما سعی می کنیم در این مسابقات شرکت کرده و از تعطیلی لیگ جلوگیری کنیم.

صاحب در پایان خاطرنشان ساخت: با پرداخت مبلغ ورودیه لیگ مشکلی نداریم.اگر در این مسابقات شرکت کنیم، با کشتی گیران جوان و بومی به مصاف رقبا خواهیم رفت.

لازم به یادآوری است که اگر مسئولان تیم آنزان ایذه از حضور در لیگ منصرف شوند و تیم دیگری جایگزین آنزان نشود، رقابت های لیگ کشتی به خاطر حضور تنها سه تیم لغو خواهد شد.

نظر شما