بالاخره رکورد رضازاده شکسته شد!

بهداد سلیمی: یک سال در آرزوی مهار وزنه ۲۶۰ کیلوگرمی بودم

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۸:۰۲
کد خبر: ۷۰۰۰۳
بهداد سلیمی: یک سال در آرزوی مهار وزنه ۲۶۰ کیلوگرمی بودم
قهرمان سنگین‌وزن وزنه‌برداری ایران با ثبت ركوردهایی بی‌سابقه در اردوی تیم ملی، موفقیتش در مسابقات جهانی پاریس را در گرو حفظ آمادگی بدنی كنونی و تكرار ركوردهایش دانست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهداد سلیمی پس از ثبت ركوردهای بی‌سابقه‌ای در اردوی تیم ملی در زنجان گفت: حداكثر ركوردهای من طی دو ماه گذشته 207 كیلوگرم برای حركت یك‌ضرب و 240 كیلوگرم در حركت دوضرب بود، اما اكنون كه توانسته‌ام ركوردهای با ارزش 215 كیلوگرم در یك‌ضرب و 260 كیلوگرم را در دوضرب ثبت كنم، بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: برای اولین مرتبه بود که چنین وزنه‌های سنگینی را بالای سر می‌بردم و خدا را شكر می‌كنم اكنون به حدی رسیدم كه می‌توانم از وضعیتم راضی باشم.

سلیمی با بیان اینكه ركوردهای قبلی‌اش در اردوی زنجان تحت تاثیر آسیب‌دیدگی‌ها و محدودیت‌های جسمانی‌اش بوده، تصریح كرد: در این اردو علاوه بر عفونتی كه از ناحیه لثه داشتم و نیز خونریزی‌های بینی كه ناشی از مشكلات فشار خون بود، از ناحیه آرنج دست چپ هم با آسیب‌دیدگی روبرو بودم كه تمام این محدودیت‌های جسمانی دست به دست هم داد تا نتوانم آنطور كه كادر فنی انتظار دارد، تمرین كنم؛ اما با این وجود تمرین‌های استقامتی‌ام را همچنان ادامه دادم تا بدنم از فرم ایده‌آل خارج نشود. در نهایت تلاش‌ها نتیجه داد و وزنه‌هایی كه یك‌سال آرزو داشتم بالای سر ببرم را مهار كردم.

قهرمان سنگین‌وزن وزنه‌برداری كشورمان موفقیتش در مسابقات جهانی پاریس را در گرو حفظ آمادگی جسمانی‌ و تكرار ركوردهایش دانست و گفت: اگر بخواهم در میدان سخت مسابقات جهانی پاریس موفق باشم، باید وضعیت فعلی بدنم را حفظ كرده و چنین ركوردهای خوبی را ادامه بدهم. باید سعی كنم با حفظ ركوردهای كنونی به سمت وزنه‌های سنگین‌تر هم حمله كرده و امیدوار باشم ركوردهای بهتری ثبت كنم. تنها امیدوارم در یكسال آینده با مصدومیت‌ها یا محدودیت‌های جسمانی روبرو نشده و بتوانم وزنه‌های بیشتری را بالای سر ببرم.

نظر شما