عادت کرده ام برای کسب پیروزی بجنگم

مراد محمدی: اوضاع تیم گاز از سال های قبل بدتر است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۱۰
مراد محمدی: اوضاع تیم گاز از سال های قبل بدتر است
قهرمان سابق کشتی آزاد جهان، در لیگ برتر امسال رسماً کار مربیگری خود را آغاز خواهد کرد.

مراد محمدی بلافاصله بعد از وداع با دنیای قهرمانی لباس مربیگری به تن کرد و حالا در کسوت سرمربی تیم گاز مازندران در لیگ برتر حاضر خواهد شد.

قهرمان سال 2006 جهان در خصوص وضعیت تیم گاز مازندران به خبرنگار سرویس ورزشی برنا گفت: با توجه به اینکه مازندران امسال با دو تیم مدعی در لیگ حضور می یابد و در واقع قدرت استان تقسیم بر دو شده است، باید اعتراف کنم که وضعیت تیم گاز مازندران بدتر از سال های گذشته است و کار ما سخت از دوره قبلی می باشد.

وی در ادامه افزود: با این وجود عادت کرده ام که همیشه برای کسب پیروزی بجنگم و حتی اگر شرایط تیم ها در لیگ برتر برابر نباشد، کشتی گیران تیم گاز را با انگیزه شکست رقبا به روی تشک خواهیم فرستاد.

محمدی با اشاره به حضور رقیب دوران قهرمانی اش در راس تیم ملایر خاطرنشان ساخت: مسعود مصطفی جوکار با آنکه روی تشک رقیب من به شمار می رفت، از دوستان خوب من است و برای او احترام خاصی قائل هستم.

دارنده مدال برنز المپیک پکن در پایان گفت: خوشبختانه کشتی گیران تیم گاز مازندران مصدومیت خاصی ندارند و تنها اشکان ازلی فر و سینا غنی زاده با مصدومیت خفیف مواجه هستند و البته ضرب خوردگی آنها جای نگرانی ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز