دستور دکتر احمدی نژاد در تماس با سعیدلو

رییس جمهور: به کشتی گیر مصدوم ایران پاداش مدال برنز را بدهید

۱۳۸۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۷:۰۰
کد خبر: ۷۱۰۶
رییس جمهور: به کشتی گیر مصدوم ایران پاداش مدال برنز را بدهید
کشتی گیر آسیب دیده کشورمان که در بازی های آسیایی گوانگجو مغلوب حریف چینی اش شد، مورد تقدیر رییس جمهور کشورمان قرار گرفت.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، دكتر محمود احمدی‌نژاد در حاشیه سفر هیات دولت به استان زنجان در حالی‌كه رقابت سعید احمدی با حریف چینی‌اش برای كسب مدال برنز بازی های آسیایی را از گیرنده تلویزیونی مشاهده می‌كرد، ضمن تمجید از تلاش‌ و رشادت و غیور‌مردی این كشتی‌گیر، وی را شایسته قهرمانی در این رقابت ها خواند. 

احمدی نژاد پس از پایان این كشتی‌ بلافاصله در تماسی تلفنی با علی سعید‌لو رییس سازمان تربیت بدنی كه در محل بازی های آسیایی حضور دارد، تاكید كرد كه زمینه تجلیل از وی به پاس دلاوری، رشادت و غیور‌مردی این جوان متعصب كشورمان كه به رغم مصدومیت شدید از ناحیه پا شجاعانه در برابر رقیب چینی‌اش ایستادگی كرد و غیرت و تعصب ایرانی را به حاضرین در سالن و سایر كسانی كه تماشاگر صحنه‌های تلاش این كشتی‌گیر بودند، فراهم و پاداشی معادل كسب مدال برنز این بازی ها به وی اهدا شود. 

دكتر احمدی‌نژاد در این تماس همچنین ضمن تاكید بر روحیه پهلوانی و جوانمردی ورزشكاران ایرانی به خصوص سعید احمدی عنوان كرد كه مبارزه، ایستادگی و رشادت او برای ما بسیار ارزشمند است و از این رو پاداشی معادل كسب مدال برنز بازی های آسیایی گوانگجو به وی اهدا شود.
نظر شما