باید چند سال پیش این مدال را کسب می‌کردم

رضا یزدانی: طلای جهان آغاز راه برای رسیدن به مدال المپیک است

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۴:۳۰
کد خبر: ۷۷۱۳۵
رضا یزدانی: طلای جهان آغاز راه برای رسیدن به مدال المپیک است
قهرمان رقابت های جهانی کشتی آزاد گفت: کسب مدال طلا در مسابقات جهانی ترکیه آغاز راه برای رسیدن مدال المپیک است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا یزدانی کشتی گیر آزادکار وزن 96 کیلوگرم کشورمان با بیان این مطلب افزود: برای حضور در رقابت های جهانی در مسابقات انتخابی شرکت کردم. درست است که در این مسابقات قهرمان نشدم، ولی کادر فنی به من اعتماد کرد.

وی ادامه داد: از اواخر تیرماه تا زمان مسابقات جهانی چند مرحله اردو خوب را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار کردم تا برای شرکت در این رقابت ها به مرز آمادگی برسم. البته پیش از حضور در ترکیه بازهم از ناحیه معده دچار بیماری شدم، اما با چند روز مداوا نسبتا در شرایط مسابقه قرار گرفتم و این بیماری مزمن را پشت سر گذاشتم.

وی با اشاره به اینکه نخستین مدال طلای خود در رقابتهای جهانی را به خانواده و تمامی مردم ایران تقدیم می کند، اظهار داشت: من باید خیلی سال پیش این مدال را کسب می کردم، امابدلیل برخی مشکلات این امر میسر نشد. به هر حال در شرایطی که خیلی آماده نبودم، با تمام وجود بر روی تشک مبارزه حاضر شده و خوشبختانه صاحب مدال طلا شدم.

دارنده دو مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: در کشتی فینال ترکیه ای ها همه شرایط را برای پیروزی خود فراهم کرده بودند، اما من پیش از آغاز مسابقه تمام موارد را می دانستم و با اجرای فنون زیبای ایرانی نگذاشتم هیچ حربه ای مدال طلا را از دستم دربیاورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز