دو افتخار آفرین تاریخ کشتی ایران در بستر بیماری

رقبای دیرینه در بیمارستان همسایه شدند!

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۸۵۵۶
رقبای دیرینه در بیمارستان همسایه شدند!
دو تن از نام آشناترین کشتی گیران تاریخ ایران که روزگاری اخبار رقابتشان با یکدیگر ورد زبانها بود، در بیمارستان مهراد بستری شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دو تن از سنگین وزن های افتخار آفرین تاریخ کشتی ایران و جهان که سالها با یکدیگر رقابتی سخت و فشرده داشتند، اینک در بیمارستان مهراد بستری هستند.


رضا سوخته سرایی دارنده دو مدال نقره مسابقات کشتی آزاد جهانی 1978 و 1981 که علاوه بر کسب دو مدال طلای بازی های آسیایی، در بازی های 1986 جانشین علیرضا لرستانی شد و قهرمان کشتی فرنگی آن مسابقات هم لقب گرفت، به علت فشار خون بالا در بیمارستان مهراد بستری است.


اما علیرضا سلیمانی تنها قهرمان سنگین وزن ایرانی جهان که در مسابقات جهانی 1989مارتینی با شکست دادن اعجوبه ای آمریکایی به نام "بوریس بومگارتنر" بالاتر از این کشتی گیر مغرور و "اصلان بک خادارتسف" روس روی سکوی نخست جای گرفت، هم به علت بیماری دیابت در همان بیمارستانی که رقیب دوران قهرمانی اش بستری است، تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت.


بی شک دوئل های این دو قهرمان سنگین وزن که در اکثر مواقع با جنجال خبری و شور و شوق کشتی دوستان همراه می شد، در زمره جذاب ترین رقابت های تاریخ کشتی ایران قرار دارد.


برنا برای هر دو پیشکسوت عزیز آرزوی سلامتی دارد.

نظر شما