در کنفرانس خبری عنوان شد

غلامرضا محمدی: از نقد سازنده استقبال می‌كنیم/ رسانه ملی به كشتی توجه كند

۱۳۹۰/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۵:۵۰
کد خبر: ۹۱۶۷۴
غلامرضا محمدی: از نقد سازنده استقبال می‌كنیم/ رسانه ملی به كشتی توجه كند
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برنامه ما كسب سهمیه در اوزان 60، 84 و 120 كیلوگرم در قزاقستان است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا محمدی در كنفرانس خبری فدراسیون كشتی گفت: ما برنامه داریم كه در اوزان 60، 84 و 120 كیلوگرم در قزاقستان سهمیه بگیریم. البته كار در آنجا سخت است؛ به خصوص در وزن 120 كیلوگرم، چون تایمازوف كشتی‌گیر نامدار جهان هنوز سهمیه المپیك را كسب نكرده و به احتمال زیاد در آن مسابقات حضور دارد. 

وی تصریح كرد: البته ما بعد از گزینشی قزاقستان دو مسابقه گزینشی دیگر در چین و فنلاند را داریم و در صورت كسب نكردن سهمیه این شانس را داریم كه بتوانیم سهمیه‌های خود را در این مسابقات كسب كنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ما از نقد سازنده استقبال می‌كنیم و امیدوارم بتوانیم با ارتباط دوستانه با رسانه‌های گروهی و مطبوعات فضای خوبی را برای پیشرفت كشتی كشور ایجاد كنیم.

محمدی در مورد برنامه تیم ملی تا قبل از تصریح كرد: ما برای كسب سهمیه در مسابقات گزینشی شركت می‌كنیم و تنها تورنمنت خارجی ما پیش از المپیك جام زیلكوفسكی لهستان خواهد بود.

محمدی در پایان خاطرنشان كرد: در دهه 90 میلادی مردم تمام كشتی‌گیران را می‌شناختند و جایگاه كشتی در بین مردم بالا بود، ولی الان سیما به كشتی كم لطفی می‌كند و تمام توجهات به فوتبال و حواشی آن است و این در حالی است كه در زمان مسابقات المپیك تمام انتظارات از ورزش كشتی است و همه از این رشته ورزشی انتظار كسب مدال دارند. من از مسئولین رسانه ملی درخواست دارم به كشتی توجه كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز