در گفت‌وگو با برنا

طلوتی: برای کسب موفقیت نیازمند یک برنامه مدون هستیم

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۵۱۶
طلوتی: برای کسب موفقیت نیازمند یک برنامه مدون هستیم
ملی پوش بوکس کشورمان گفت: یک بوکسور همیشه باید در مرز آمادگی قرار داشته و این مساله منوط به ایجاد فضای مناسب تمرینی و کاملا علمی است.

مهدی طلوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: پس از بازی‌های المپیک دچار مصدومیت شدم که خوشبختانه این مشکل رفع شده است و هم اکنون به تنهایی تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه نتایجی که نمایندگان بوکس ایران درالمپیک به‌دست آوردند، نتایج بسیار خوبی بود، گفت: در بسیاری از رشته‌ها از جمله بوکس امکان دست یابی به مدال چندان کار ساده‌ای نیست، در این صورت به اعتقاد من باید عملکرد کلی ورزشکاران اعزامی نیز مورد توجه بگیرد.

نماینده منهای 64 کیلوگرم کشورمان خاطر نشان ساخت: متاسفانه عملکرد خوب تیم بوکس ایران در المپیک چندان مورد توجه قرار نگرفت و این مساله برای بوکسورها دلسرد کننده بود.

وی حضور در المپیک را اتفاقی مهم در زندگی هر ورزشکاری حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: این رقابت‌ها تجربیات خوبی را در اختیارمان گذاشت و من فکر می‌کنم در دوره بعدی اگر بتوانیم جواز حضور بگیریم، موفق تر از این دوره عمل کنیم.

طلوتی تاکید کرد: اما یک چیز را در مورد حضور در المپیک بسیار مهم می‌دانم و آنهم تنها کسب سهمیه المپیک نیست، بلکه ما باید تلاش کنیم تا ضمن دستیابی به این امر مهم، برای حضور موفق و کسب نتیجه هم برنامه داشته باشیم.

ملی پوش بوکس ایران در پایان بیان داشت: بوکس ورزشی سنگین است که به انجام تمرینات سنگین و مداوم نیاز دارد و یک بوکسور باید به لحاظ علمی تمریناتش را پیگیری کند و تمامی اینها به یک برنامه مدون نیازمند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز