سومین فستیوال بین المللی هرهای رزمی _کیش

لبنانی ها قهرمانی سبک قوِةالرمی را از آن خود کردند

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۸۵۳
لبنانی ها قهرمانی سبک قوِةالرمی را از آن خود کردند
مسابقات قوه الرمی سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی در حالی به پایان رسید که لبنانی عنوان قهرمانی این رشته را از آن خود کردند .

به گزارش  سرویس ورزشی برنا  ، در پایان این رقابتها که عصر روز گذشته برگزار شد،  نتایج ذیل بدست آمد:

در وزن منهای 50کیلوگرم فیصل عواد از اردن مقام نخست را کسب کرد،مرتضی خواهی ازایران دوم شد.

در وزن منهای 55کیلوگرم صلاح حسان ازعراق اول شد،مرتضی خدیری از ایران مقام دومی و وحیدبهمنی مقام سومی را کسب کرد.

در وزن منهای 60کیلوگرم محمد نظیف از افغانستان اول شد، عمرعواد از کویت مقام دوم را کسب کرد و شهاب مقداد از سوریه و محمدفولادی از ایران به طور مشترک مقام سومی را بدست آوردند.

در وزن منهای 65کیلوگرم سلوک اوزان از ترکیه مقام نخست را کسب کرد، محمدمحسن از یمن دوم شد و محمد خاروکی از سوریه و یحیی از لبنان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منهای 70 کیلوگرم بایرام یوگور از ترکیه قهرمان شد، خالدقصاص از لبنان دوم شد و علی حمزه ازعراق واکرم مدنی از سوریه به طور مشترک مقام سومی را کسب کردند.

در وزن منهای 75کیلوگرم عبدالمحمد از افغانستان اول شد، متین یوروک از ترکیه دوم شد و ولا حمزه از عراق و حسن مصباحی از ایران به طورمشترک سوم شدند.

در وزن منهای 80کیلوگرم حسین حرراش از لبنان قهرمان شد،جرج الیاس از لبنان دوم شد و الفاروق عباس از عراق و محمد هورانی از سوریه مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای 90 جعفر کریمی از ایران به مقام نخست دست یافت، مهدی صادقی از ایران دوم شد و راتب حتاهت از سوریه و وحید رحیمی از مصر به طور مشترک مقام سومی را کسب کردند.

و همچنین نتیجه مسابقه لایت پاور:

در وزن منهای 65 سوهیت الجندی ازلبنان قهرمان شد،محمدمرزوک از تونس مقام دومی را از آن خودکرد و محمد سوکانی از سوریه و جوادتقی پور از ایران به طور مشترک مقام سومی را کسب کردند.

و در پایان این رقابت ها کشورهای زیرمقام های اول تاسوم این رقابت ها را ازآن خودکردند:

لبنان –ترکیه -ایران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز