پیش از شرکت در مسابقات جهانی پاریس

مرحله آخر اردوی تیم ملی کاراته روز دوشنبه برگزار می‌شود

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۲۱۶
مرحله آخر اردوی تیم ملی کاراته روز دوشنبه برگزار می‌شود
آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کاراته اعزامی به مسابقات جهانی پاریس فرانسه، روز دوشنبه 22 آبان ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آخرین مرحله اردوی آمادگی در حالی از روز دوشنبه آغاز 22 آبان ماه آغاز می شود که ملی پوشان پیش از این یازده مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته اند.این اردو که از بعدازظهر روز دوشنبه آغاز می شود، تا روز شنبه 27 آبان ماه ادامه دارد و ملی پوشان تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی در اردو خواهند بود که تیم ملی کاراته کشورمان جهت حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پاریس شنبه راهی دبی و از آنجا عازم پاریس می شود.

امیر مهدی زاده در منهای 60، سعید احمدی در منهای 67، بهمن عسگری در منهای 75، علی فداکار در منهای 84، ذبیح اله پورشیب در به اضافه 84 کیلوگرم نمایندگان کاراته ایران در کومیته انفرادی و سامان حیدری، سجاد گنجی زاده، سعید فرخی، مازیار الهامی و ابراهیم حسن بیگی کاراته کاهای حاضر در اردو در بخش کومیته تیمی هستند که زیر نظرحبیب اله ناظریان به عنوان مدیر فنی، علیرضا کتیرایی و مهران بهنام فر، به عنوان مربی، تورج ساسانی به عنوان کمک مربی و سید محمد حسینی به عنوان بدنساز تمرینات آماده سازی را انجام می دهند.

ضمن اینکه احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد محمد خانلو در کاتای تیمی زیر نظرسعید نیکو خصلت و فرید حقیقی در کاتای انفرادی با مربیگری امیر یاری تمرین می کنند.

گفتنی است، در آخرین دوره مسابقات جهانی که سال 2010 در صربستان برگزار شد، تیم ایران به تک مدال نقره توسط حامد زیگساری دست یافت و در رده شانزدهم قرار گرفت.

نظر شما