رقابت‌های جهانی کامبت گیمز روسیه

آمریکا اولین حریف تکواندوکاران ایران

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۸:۵۴
کد خبر: ۱۴۵۴۵۷
آمریکا اولین حریف تکواندوکاران ایران
تیم ملی تكواندوی كشورمان در نخستین بازی خود در دومین دوره بازی های هنرهای رزمی، به مصاف تكواندوكاران آمریكایی می رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون تكواندو؛ دومین دوره رقابتهای هنرهای رزمی از 26 مهرماه الی 5 آبان ماه سال جاری به میزبانی روسیه و در شهر سن پطرزبورگ در حال برگزاری است.

رقابتهای تكواندو این دوره از مسابقات از امروز چهارشنبه یكم آبان ماه در دو بخش بانوان و آقایان پیگیری می شود كه به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات،‌ از تیم های برتر رقابتهای كاپ جهانی 2012 آروبا برای حضور در کامبت گیمز دعوت شد.

بنا بر قرعه كشی صورت گرفته، تیم ملی کشورمان در گروه دوم باید به مصاف تکواندوکاران تیم های کره، آمریکا و ونزوئلا برود.

در گروه نخست نیز تیم های روسیه، اسپانیا، دومینکن و ازبکستان حضور خواهند داشت.

تیم ملی تکواندوی ایران ساعت 17:00 امروز به وقت محلی و در نخستین روز مسابقات در اولین بازی با هوگوی آبی باید به مصاف نمایندگان آمریکا برود.

مسابقات تكواندو دومین دوره رقابتهای كامبت گیمز به صورت تیمی برگزار می شود كه تیم های شركت كننده در بخش آقایان و متشكل از 6 و 5 تكواندوكار باید در مجموع و به ترتیب 432 و 360 كیلوگرم باشند.

فدراسیون تكواندو كشورمان، تیم ملی آقایان را با تركیب (محمد كاظمی، ‌بهنام اسبقی،‌ علیرضا نصر آزادانی،‌ مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی و كوروش رجلی) به عنوان تكواندوكار،‌ مرتضی كریمی سرمربی و هادی افشار مربی تیم را به عنوان نمایندگان كشورمان دراین دوره از مسابقات معرفی كرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز