رییس فدراسیون ورزشهای رزمی در گفت و گو با برنا:

امیدوارم دکتر گودرزی به کمک ما بیاید

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۶۳۱۱۴
امیدوارم  دکتر گودرزی به کمک ما بیاید
رییس فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: طبق اطلاعات من وزیر ورزش نظر مثبتی بر روی برگزاری مسابقات دارند. من از ایشان می خواهم به کمک ما بیایند.

محمد نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا، در خصوص لغو فستیوال هنرهای رزمی، گفت: برای برگزاری این دوره از فستیوال هنرهای رزمی در کیش، کار دعوت از میهمان خارجی و داخلی، هماهنگی برگزاری مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه، خرید تی شرت ورزشکاران، کت و شلوار داوران، مدال‌ها، تندیس‌ها، هدایای تبلیغاتی و به طور کل همه کارها انجام شده بود، اما نمی‌دانم به یکباره چه شد که اعلام کردند لزومی ندارد این مسابقات برگزار شود.

وی تصریح کرد: اگر قرار نباشد این مسابقات برگزار شود ما باید خسارات زیادی را بپردازیم. اسپانسر از ما ضرر می خواهد و همچنین تمام لوازم خریداری شده برای این مسابقات بی استفاده خواهد شد.

رییس فدراسیون ورزشهای رزمی افزود: همه کشورها در جریان برگزاری این دوره از فستیوال بودند و ما هنوز هم خبر برگزار نشدن مسابقات، را اطلاع رسانی نکرده ایم چرا که برگزار نشدن این مسابقات بی اعتباری ما را به همراه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل برگزار نشدن این دوره از فستیوال هنرهای رزمی چه بوده است؟ گفت: نامه ای از سوی ورزارت ورزش به ما ارسال شد و گفتند باید برگزاری این مسابقات را بررسی کنیم. اما دیگر جوابی به ما نداده اند.

نوحی با تاکید بر نظر مثبت وزیر ورزش در خصوص این مسابقات افزود: طبق اطلاعات من وزیر ورزش نظر مثبتی بر روی برگزاری این مسابقات دارند. در این مدت هرچه تلاش کردم نتوانستم با ایشان صحبت کنم. من از وزیر می خواهم خودشان شخصا وارد ماجرا شوند و در خصوص برگزاری فستیوال هنرهای رزمی به کمک ما بیایند.

وی تصریح کرد:برخی از نفرات کارشکنی های زیادی را در این بین انجام داده اند تا به هرنحوی نگذارند این مسابقات برگزاز شود. نمی دانم هدف این نفرات از این کار چه بوده است.

رییس فدراسیون ورزشهای رزمی خاطرنشان ساخت: ما هنوز هم امیدواریم که هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود تا بتوانیم مسابقات را هرچند با تاخیر هم برگزار کنیم. امیدوارم شخص وزیر هرچه زودتر به کمک ما بیاید تا بتوانیم از اعتبار ایران دفاع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز