تکواندوی جام فجر بانوان

نمایندگان ایران بر سكوهای قهرمانی

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۶۹۵۵۵
نمایندگان ایران بر سكوهای قهرمانی
هفتمین دوره رقابتهای تكواندو بین المللی جام فجر در بخش بانوان، با معرفی سكونشینان چهار وزن المپیكی پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفتمین دوره رقابتهای تكواندوی بین المللی جام فجر در بخش بانوان، با حضور تكواندوكاران 3 تیم داخلی و 5 تیم خارجی در خانه تكواندو برگزار شد.

در پایان این مسابقات و با برگزاری رقابتهای فینال، در وزن 49- كیلوگرم، "فوجیا فهانی" از تونس به مقام قهرمانی دست یافت، معصومه حجتی فرید از تیم استیل البرز مقام نایب قهرمانی را از آن خود كرد، "داهری اكرم" و "بن طاهر ساندس مریم" از تونس به ترتیب مقام های سوم و سوم مشترك را به خود اختصاص دادند.

در وزن 57- كیلوگرم؛ سوسن حاجی پور از شهرداری لنگرود بر سكوی قهرمانی ایستاد،‌ ساناز بحری از استیل البرز دوم شد، ریحانه محمدی از تیم هلال احمر تنكابن بر سكوی سوم ایستاد و "اوسلتی حبیبی" از تونس مقام سوم مشترك را از آن خود كرد.

در وزن 67- كیلوگرم؛ فاطمه روحانی از شهرداری لنگرود به مقام قهرمانی دست یافت، ‌سمانه رضایی از استیل البرز دوم شد،‌ فاطمه رضائیان از هلال احمر تنكابن بر سكوی سوم ایستاد و "بلار وفا"از تونس مقام سوم مشترك را به خود اختصاص داد.

در وزن67+ كیلوگرم؛ شكرانه ایزدی از استیل البرز مقام قهرمانی را از آن خود كرد،‌ زهرا مظفری از هلال احمر تنكابن بر سكوی نایب قهرمانی ایستاد، زهرا ابراهیمی از افغانستان سوم شد و هانیه اخلاقی از شهرداری لنگرود مقام سوم مشترك را به خود اختصاص داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز