قهرمانی ووشوی جوانان جهان در گفت‌وگو با برنا:

دیگر نمی‌خواهم نفر دوم تیم ملی باشم/ پرشین به دنبال کسب سکوی نخست است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۱:۱۲
کد خبر: ۱۷۱۶۰۳
دیگر نمی‌خواهم نفر دوم تیم ملی باشم/ پرشین به دنبال کسب سکوی نخست است
قهرمانی ووشوی جوانان جهان و آسیا و گفت: می خواهم مقابل حریفانم بهترین نتیجه را کسب کنم چراکه برای حضور در تیم ملی باید حریفانم را شکست دهم.

معین تقوی در گفت و گو با خبرنگار رزمی برنا در خصوص هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر ووشو گفت: مشکلی برای صعود به فینال نداریم. تیم پرشین نفرات خوبی را در اختیار دارد و قطعا به راحتی به فینال رقابتهای لیگ برتر صعود خواهیم کرد. از آن سوی جدول در جدال دانشگاه آزاد و پارس جنوبی، این تیم پارس است که به فینال خواهد رسید.

بازیکن تیم پرشین تصریح کرد: لیگ برتر در این دوره سطح بسیار خوبی داشت. اکثر تیمها از ملی پوشان بهره بردند و ما هم با ارائه مبارزات خوب توانستیم به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

دارنده مدال طلایی جوانان جهان اظهار داشت: برای فینال رقابتهای لیگ برتر سر وزن هستم و می خواهم مقابل حریفانم بهترین نتیجه را کسب کنم چراکه برای حضور در تیم ملی باید حریفانم را شکست دهم. دیگر نمی خواهم نفر دوم باشم و امسال برای حضور در مسابقات پیش روی تیم ملی باید بهترین نتیجه را بگیرم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: جام قهرمانی برای پرشین است اما به هرحال پارس جنوبی هم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و برای کسب سکوی نخست نیاز به تلاش بیشتر داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز