رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح خبر داد؛

حضور بانوان تكواندوكار در رقابتهای نظامیان جهان

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۳:۴۶
کد خبر: ۱۷۱۸۳۷
خلیلی از حضور بانوان تكواندوكار نیروهای مسلح كشورمان در رقابتهای نظامیان جهان سال 2014 خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی خلیلی رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات تکواندو پایوران نیروهای مسلح گفت: رقابتهای تكواندو پایوران نیروهای مسلح به منظور معرفی نفرات برتر برای حضور در مسابقات نظامیان جهان كه مرداد ماه سال آینده به میزبانی كشورمان برگزار خواهد شد، در سطح كیفی مطلوبی پیگیری شد.

وی افزود: یكی از مهمترین دستاوردهای این مسابقات، افزایش تجربه مسئولان تربیت بدنی ستاد كل نیروهای مسلح كشور بود كه تا چند ماه آینده (مرداد ماه سال 1393) میزبان تکواندوکاران نظامی سراسر جهان در رقابتهای "سیزم" خواهد بود.

خلیلی بیان كرد: رقابتهای قهرمانی تكواندو پایوران نیروهای مسلح به میزبانی فدراسیون و در خانه تكواندو برگزار شد كه خوشبختانه حمایت مسئولان فدراسیون، باعث شد تا مسابقات در بهترین شرایط برگزار شود.

رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح با اشاره به اینكه تكواندوكاران كشورمان در دو دوره گذشته مسابقات سیزم مقام قهرمانی را از آن خود كردند، گفت: امیدواریم با استفاده از تجربه، توان فنی تكواندوكاران و همچنین شرایط میزبانی، در این دوره از مسابقات نظامیان جهان نیز شاهد درخشش تكواندوكاران كشورمان بر سكوهای قهرمانی باشیم.

خلیلی درباره زمان برگزاری مرحله آینده رقابتهای انتخابی یادآور شد: مرحله آینده دیدارهای انتخابی تكواندوكاران نیروهای مسلح اوایل سال آینده با حضور مقام آوران این دوره از مسابقات برگزار می شود و پس از آن و با برگزاری سه مرحله اردوی آماده سازی، نمایندگان كشورمان به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

وی حضور بانوان و برگزاری رقابتهای پومسه را یكی از ویژگی های این دوره از مسابقات سیزم بیان كرد و گفت: رقابتهای انتخابی تیم تكواندو بانوان نیروهای مسلح نیز در آینده نزدیك برگزار خواهد شد تا با معرفی برترین ها، شاهد درخشش بانوان كشورمان بر سكوهای قهرمانی این مسابقات باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز