درخشش بوکسورهای ایران در مسابقات بین‌المللی چین

دو برنز و سه فینالیست

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۰:۱۳
کد خبر: ۲۰۴۸۴۲
دو برنز و سه فینالیست
در روز سوم این رقابت‌ها سه بوکسور ایران با شکست حریفان خود به فینال راه یافتند و دو بوکسور دیگر به مدال برنز بسنده کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های بوکس تورنمنت بین المللی چین با درخشش بوکسورهای ایرانی همراه بود.

در روز سوم این رقابت ها سه بوکسور ایران با شکست حریفان خود به فینال راه یافتند و دو بوکسور دیگر به مدال برنز بسنده کردند.

فروتن گل آرا در وزن 60کیلوگرم با شکست حریف چینی خود به فینال راه یافت و باید برای رسیدن به مدال طلای مسابقات نماینده قزاقستان را پیش رو دارد.

سجاد محرابی در وزن 75 کیلوگرم بوکسور چین را شکست داد و برای رسیدن به مدال طلا باید به مصاف بوکسور کوبایی برود.

عبدالمجید سپهوندی در وزن 91+ کیلوگرم نماینده چین را شکست داد و در فینال این مسابقات باید با نماینده روسیه برای رسیدن به مدال طلا مبارزه کند.

این سه بوکسور ایران باراهیابی به دیدار فینال مدال نقره خود را قطعی کرده اند. دو بوکسور ایران هم که با راهیابی به جمع چهار نفر پایانی مدال برنز خود را قطعی کرده بودند با شکست مقابل حریفان خود به همان مدال بسنده کردند.

امین قاسمی‌پور در وزن 69 کیلوگرم با شکست مقابل حریف مغولستانی خود به مدال برنز بسنده کرد.

روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم به نماینده کره جنوبی باخت و به مدال برنز رسید. تنها ناکام تیم ملی ایران در این رقابت ها علی مظاهری کاپیتان تیم ملی ایران بود که در وزن 91 کیلوگرم مقابل نماینده روسیه شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد. در این رقابت‌ها 17 تیم حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز