علی مظاهری در گفتگو با برنا:

در فینال غافلگیر شدم/ دو سوم بوکس در اینچئون نتیجه گرفت

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۰۲:۳۳:۲۸
کد خبر: ۲۳۳۳۷۹
در فینال غافلگیر شدم/ دو سوم بوکس در اینچئون نتیجه گرفت
دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی اینچئون گفت: امیدوارم مسئولان برای بوکس برنامه‌های بهتری داشته باشند چون ما به حمایت نیاز داریم.

علی مظاهری رکورددار کسب مدال در بازیهای آسیایی است. او توانسته در هر سه دوره اخیر بازیهای آسیایی مدال کسب کند و از این لحاظ در بوکس کشورمان رکورددار است.

علی مظاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص بازیهای آسیایی اینچئون، اظهار داشت: با وجود کمبود امکانات شدیدی که داشتیم و عدم حمایتی که از بوکس وجود داشت، نتایج خوبی کسب کردیم. شاید هم دلیل عدم حمایت از بوکس این بود که کسی فکر نمی کرد ما بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و به همین دلیل روی بوکس حساب نکرده بودند.

وی ادامه داد: برخلاف نظر دیگران، خود بچه های تیم ملی و کادر فنی امید زیادی به کسب مدال داشتند و توانایی بچه ها را می شناختند. کسب 4 مدال برای تیم ملی بوکس نتیجه ارزشمندی بود. کسب این مدالها به این معنی است که دو سوم تیم ملی بوکس نتیجه گرفته است.

مظاهری با اشاره به ناداوری ها علیه بوکسورهای ایرانی، بیان کرد: در مسابقات قاسمی پور و گل آرا ناداوری شد و آنها شایستگی این را داشتند که نتایج بهتری بگیرند. در مسابقه روزبهانی هم او با حریف قدری روبرو شد و با اینکه بسیار خوب مسابقه داد نتوانست طلا بگیرد.

وی با اشاره به تغییر قوانین در بوکس، گفت:کسی که بوکس کار نکرده باشد از قانون جدید بوکس بی اطلاع است. در قانون جدید اینطور نیست که داوران الکی امتیاز بدهند. همه چیز روی اصول و حساب است اما دست داوران برای حق کشی و ناداوری باز است و به راحتی می توانند از دادن امتیاز به یک بوکسور خودداری کنند.

مظاهری درخصوص مسابقه نیمه نهایی خود، گفت: نیمه نهایی برای من مثل فینال زودرس بود. حریف مغولی قبلا من را شکست داده بود و می خواستم در این مسابقه نیمه نهایی از او انتقام بگیرم. راند اول مبارزه را خوب به پایان رساندم و حریفم حرفی برای گفتن نداشت اما در راند دوم ضربه ای به گوشم خورد که گیج شدم و نتوانستم خوب مبارزه کنم و خوشبختانه در راند سوم ضربات من بیشتر بود و با قاطعیت حریفم را شکست دادم.

او درباره از دست دادن مدال طلا، هم افزود: در فینال حریف قزاقستانی من را غافلگیر کرد. تکنیک او بسیار خوب بود و هنگام ضربه زدن از من فاصله می گرفت. حریفم در فینال باهوش بود و من نمی توانستم عکس العمل نشان دهم.

مظاهری درباره اینکه در بوکس ایران رکورددار است، گفت: خدا را شکر می کنم که توانسته ام در کسب مدال رکورددار باشم. امیدوارم در میادین جهانی و المپیک هم بتوانم افتخار کسب کنم. امیدوارم مسئولان برای بوکس برنامه های بهتری داشته باشند چون ما به حمایت نیاز داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز