تکواندو کار زن ایرانی در گفت‌وگو بابرنا

امیدوارم از مسابقات جهانی با دست پر باز گردیم

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۷:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۳۴
امیدوارم از مسابقات جهانی با دست پر باز گردیم
تکواندو کار تیم ملی زنان گفت: تمرینات سنگینی را برای مسابقات جهانی کره جنوبی پشت سر می گذاریم، از همین رو امیدوارم با دست پر این رقابت ها را ترک کنیم.

پریسا فرشیدی تکواندو کار تیم ملی تکواندو زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: با توجه به این که طی دو سه هفته آینده راهی مسابقات جام جهانی کره جنوبی خواهیم شد، با تمرینات اختصاصی سرمربی کره ای تمرینات خود را پشت سر می گذاریم تا با آمادگی لازم در این رویداد حاضر شویم.

وی در مورد عملکرد سرمربی کره ای که به تازگی مشغول به کار شده است گفت: سرمربی جدید تیم ملی که طی یکی دو ماه اخیر هدایت تکواندوکاران را بر عهده گرفته، تمرینات فشرده ای را برای ما اتخاذ کرده و روزی سه مرتبه تمرین سنگینی را در برنامه تیم گنجانده است.
امیدوارم که با این همه تلاش در مسابقات جهانی کره جنوبی بتوانیم مزد زحمات کادر فنی را بدهیم و با دست پر از این رقابت ها باز گردیم.

فرشیدی در پایان و با اشاره به سارا خوش جمال فکری هم تیمی خود که اردوی تیم ملی را ترک کرده گفت: فکری یکی از تکواندوکاران خوب تیم ملی است که چند روز پیش به دلیل یک سری از مسایل صلاح دانست که از حضور در ترکیب تیم ملی انصراف دهد، البته من علت انصراف او را نمی دانم و از زمان انصراف تا به امروز دیگر او را در تمرینات ندیده ام.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز