/تورنمنت بین المللی اورآسیا - باكو/

۴ ووشو کار ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۴:۰۶
کد خبر: ۶۰۹۴۶
۴ ووشو کار ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند
اولین روز از رقابت های تورنمنت بین المللی اورآسیا در حالی در شهر باکو برگزار شد که 4ووشو کار ایرانی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اولین روز از رقابت های تورنمنت بین المللی اورآسیا (اروپا- آسیا) که در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می شود، جوانان ووشو ایران با کسب 4 برد متوالی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافتند.
 
در وزن 52- کیلوگرم "رضا سبحانی" طی 2 راند متوالی "عاصف کاظم اف" از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 60- کیلوگرم "محسن سوری" هم در 2 راند پیاپی "رسلان ولی زاده" از جمهوری آذربایجان را مغلوب نمود و به دور نیمه پایانی رسید.
 
در وزن 65- کیلوگرم "عباس شیخی" در 2 راند متوالی "اسکندر تقی اف" از جمهوری آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در وزن 70- کیلوگرم "سید مجید موسوی" در یک بازی نفس گیر "اسلام ماگمدوف" حریف پر قدرت خود از روسیه را با حساب 2 بر یک مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
در وزن 75- کیلوگرم "میثم فرجی" با حساب 2 بر صفر مغلوب "حسین عبدالرحیم اف" از روسیه شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن 56- کیلوگرم "علیرضا بختیاری" فردا با نماینده جمهوری آذربایجان مصاف می دهد و در وزن80- کیلوگرم هم "حسن یوسفی" با ساندا کار کشور میزبان مبارزه خواهد داشت.

لازم به یادآوری است، فرشید اسدیان در بخش تالو و در فرم "تای چی چوان" روز سه شنبه با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

نظر شما