حضور در مسابقات چین مقابل چشم بادامی ها کار دشواری است

سرمربی تیم ووشو جوانان: نباید در باد قهرمانی در آذربایجان بخوابیم

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۲۵۸۵
سرمربی تیم ووشو جوانان: نباید در باد قهرمانی در آذربایجان بخوابیم
سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان گفت: تورنمنت آذربایجان محک مناسبی برای سانداکاران جوان بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رامین موحدنیا سرمربی تیم ووشوی جوانان ایران در مورد قهرمانی این تیم در تورنمنت بین المللی اوراسیا در جمهوری آذربایجان اظهار داشت: خوشبختانه سانداکاران جوان ایران با روحیه جنگندگی بالایی که داشتند، توانستند با وجود بالا بودن سطح فنی و تکنیکی سانداکاران حاضر در این تورنمنت قهرمانی را از آن خود کنند، اما با این شرایط نباید در باد این قهرمانی خوابید. 

وی افزود: کسب عنوان قهرمانی با 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مصاف با 12 تیم قدرتمند حاضر در تورنمنت بین المللی جمهوری آذربایجان که همه با بهترین نفرات وارد میدان شده بودند،کار سختی بود، اما باید به فکر تکرار این موفقیت در رقابت های جوانان جهان در شانگ های چین باشیم.

وی در ادامه گفت: حضور تیم جوانان ساندا در این تورنمنت محک جدی برای شناخت نقاط ضعف و قدرت آنها قبل از اعزام به رقابت های جوانان جهان که مرداد ماه در شانگ های چین برگزار می شود، بود و قطعا با روحیه جنگندگی که در سانداکاران جوان کشورمان دیدیم، تکرار این موفقیت ها در چین نیز دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربی تیم ملی ساندای جوانان ایران تاکید کرد: در تورنمنت اورآسیا در چند وزن سانداکاران ایران رقابت های تنگاتنگی با حریفان قدرتمند روس داشتند و توانستند با اقتدار روس ها را با نتیجه قابل قبول مغلوب خود کنند و با این شرایط طی این یک ماه که تا رقابت های جوانان آسیا در چین باقی مانده است باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن نقاط ضعف و قوت آنها به کار ببندیم.

موحد نیا با اشاره به رقابت های جوانان جهان در چین خاطر نشان کرد: در این رقابت ها قطعا جوانان ما کار سختی را در پیش رو خواهند داشت چرا که چشم بادامی های ساندای شرق آسیا از جمله چین، کره، ماکائو، ویتنام و ... که بهترین های آسیا و جهان هستند، از قهرمانان جهان و آسیا سود می برند و با این روال باید تمرینات ملی پوشان را سخت و فشرده تر کنیم تا با آمادگی بیشتری راهی این رقابت ها شویم.

وی در ادامه افزود: از 20 تیرماه اردوهای آمادگی ووشو کاران جوان را به مدت 2 هفته در کلارآباد برگزار خواهیم کرد و در نظر داریم تا آنها را از نظر تکنیکی و فنی بیشتر ارزیابی کنیم تا در نهایت بهترین های این 7 وزن حاضر در اردو را راهی مسابقات جوانان آسیا کنیم.

موحدنیا در پایان جدیت و پشتکار ووشوکاران را ملاک اصلی انتخاب 5 وزن برتر برای حضور در رقابت های جوانان جهان خواند و گفت: تا زمان اعزام به مسابقات جوانان آسیا 2 مرحله دیگر اردو باقی است و تا این زمان باید با ارزیابی وضعیت روحی و جسمی ووشوکاران آنها را از نظر پشتکار و جدیت در تمرین ارزیابی کنیم تا بتوانیم انتخاب درستی از مجموع 7 وزن حاضر در اردو را برای اعزام به این پیکارها داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز