برای آماده شدن در مسابقات جهانی اوکراین

جناب‌زاده: به احتمال زیاد در اردوی ازبکستان شرکت می کنیم

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۴:۱۵
کد خبر: ۶۲۹۳۱
جناب‌زاده: به احتمال زیاد در اردوی ازبکستان شرکت می کنیم
سرمربی تیم نوجوانان جودو گفت: جودوکاران نوجوانی که به مسابقات جهانی اوکراین اعزام می‌شوند، سابقه حضور پرقدرت در رقابت‌های بین‌المللی را دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم جودو نوجوانان ایران در صحبت های خود اظهار داشت: اولین گام برای شروع کارمان، مسابقات اراک بود که حدود 20 استان در آن شرکت داشتند. نفرات اول تا سوم را با برگزاری اردویی در مشهد به تیم ملی دعوت کردیم.

وی افزود: با انجام یک مسابقه انتخابی دیگر بین 3 جودوکار در 8 وزن، 2 نفر در هر وزن در اردو باقی ماندند. در مرحله سوم اردو که در قوچان انجام شد، به مدت یک هفته به ارزیابی نفرات پرداختیم. پس از بررسی اردونشینان و با توجه به شرایط دشوار مسابقات جهانی، تصمیم گرفته شد از نفراتی استفاده کنیم که سابقه حضور در تورنمنت‌های آسیایی و بین‌المللی را دارند.
 
سرمربی تیم جودو نوجوانان در ادامه گفت: به این ترتیب با تشکیل جلسه و رایزنی‌های انجام گرفته با کادر فنی، جیرو و مدیر تیم‌های ملی مقرر شد محمد محمدی و سجاد سرایلو در 55 کیلو، محمد عبیری در 60 کیلو و محمد ملک محمدی در 73 کیلو، اعزای تیم ملی برای مسابقات جهانی اوکراین باشند.

جناب‌زاده در پایان از اردوهای آماده‌سازی تیم جودو نوجوانان اظهار داشت: برای آمادگی بیشتر، نفرات فوق به احتمال زیاد در اردوی مشترک ازبکستان شرکت می‌کنند تا با تمرینات فشرده‌ای که با نوجوانان ازبک انجام می‌دهند به آمادگی لازم برسند. خوشبختانه در سال‌های گذشته تیم ملی نوجوانان، همواره صاحب سکوهای اول تیمی آسیا بوده و من امیدوارم نتایج قابل قبولی در مسابقات جهانی بگیریم.

نظر شما