پناهی برای برگزاری مسابقات آسیایی به چین سفر کرده است

سیروس یزدانی: به دنبال گرفتن رضایت از رشیدی هستیم

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۷:۲۰
کد خبر: ۶۳۰۸۰
سیروس یزدانی: به دنبال گرفتن رضایت از رشیدی هستیم
نایب رییس فدراسیون کاراته گفت: امیدواریم رشیدی رضایت بدهد تا همه چیز به خوبی به پایان برسد.

این روزها فدراسیون کاراته چنان وارد حاشیه شده که هر روز از گوشه کنار خبرهای جدیدی به گوش همه ورزش دوستان می رسد اما در چند روز گذشته هر چه با پناهی رییس فدراسیون کاراته تماس گرفتیم تا پاسخ گوی اتفاقات اخیر باشد چیزی عایدمان نشد. وی تلفن همراه خود را پاسخ نداد. البته با خبر شدیم در این یکی دو روز گذشته پناهی برای رایزنی برای انتخابات کنفدراسیون آسیا به امارات سفر کرده تا از آنجا به یونان برود اما به دلیل اینکه نتوانسته از دبی به یونان برود از همان جا به چین رفته. ما هم برای اینکه پاسخ گوی افکار عمومی شویم با سیروس یزدانی نایب رییس فدراسیون کارته تماس برقرار کردیم تا ابهامات نیامدن پناهی به تهران شاید روشن شود.

در ذیل گفت وگوی خبرنگار ورزشی برنا با نایب رییس فدراسیون کاراته را می خوانید:

*آقای یزدانی پرونده شکایت رشیدی از رییس فدراسیون کاراته به کجا رسید؟
-در این چند روز گذشته آقای رشیدی صحبت های خود را کرده و در حال حاضر هیچ نتیجه ای بدست نیامده است. ما هم امیدوارم وی رضایت بدهد تا اینکه تیم کاراته در آستانه اعزام به مسابقات آسیایی بدون هیچ دغدغه ای به مسابقات برود. کاراته کاها در حال حاضر نیاز به آرامش دارند و با این اتفاقات روحیه آنها تضعیف می شود.

*چرا پناهی که به یونان می خواست سفر کند، به چین رفت؟
-از قبل قرار بر این بود که ایشان از دبی به یونان برای رایزنی انتخابات کنفدراسیون آسیا برود، اما به دلیل اینکه نتوانست بلیت سفر به یونان را مهیا کند از همان جا به چین رفت.

*با نیامدن وی به تهران تمام گمانه زنی ها مبنی بر اینکه رشیدی حکم جلب وی را گرفته است تایید شده؟
-ما امشب داوران و از فردا هم ملی پوشان را به مسابقات چین اعزام می کنیم. خیلی تلاش کردیم که همه با هم به مسابقات برویم اما به دلیل اینکه نتوانستیم بلیت یکجا تهیه کنیم، مجبور شدیم از امشب اعزام ها را آغاز کنیم و در سه گروه برویم و به همین دلیل هم پناهی به تهران نیامد.

*شنیده شده که حساب فدراسیون هم به خاطر شکایات رشیدی مسدود شده است؟
-خیر، چنین چیزی صحت ندارد. فدراسیون تمام بدهی خود را به رشیدی پرداخت کرده و هیچ گونه بدهی دیگری ندارد. البته اوضاع مالی وی به قدری خوب است که نیازی به این پول ها ندارد. در صحبت های رشیدی اصلا بحث اصلی پول نبوده است وی مشکلات دیگری با پناهی داشته که می توانید از خودش سوال کنید.

*می گویند پناهی با پیشکسوتان تماس گرفته تا از رشیدی رضایت بگیرند؟
- من از این موضوع بی خبرم. البته بنده و چند تن از دوستان در تلاش هستیم تا این ماجرا را به پایان برسانیم و با رضایت گرفتن از رشیدی همه چیز را به پایان برسانیم.

* بحث انتخاب سرپرست جدید به جای پناهی چقدر صحت دارد؟
-نه اصلا صحت ندارد چون من در این چند روز گذشته پیش مسوولان بودم و آنها خواستار این بودند که پناهی بعد از پایان مسابقات آسیایی به تمام توان به کار خود ادامه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز