می‎خواهم تمام حریفانم در تکواندو را شکست دهم

سوسن حاجی پور: تمام هدفم کسب سهمیه المپیک در ‎تایلند است

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۹:۰۲
کد خبر: ۶۸۰۶۷
سوسن حاجی پور: تمام هدفم کسب سهمیه المپیک در ‎تایلند است
تکواندو کار تیم ملی بانوان گفت: تمام هدفم این است تا بتوانم ضمن شکست رقبای داخلی خود نفر فیکس تیم اعزامی به مسابقات تایلند بشوم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سوسن حاجی پور عضو تیم ملی تکواندو بانوان و دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان و بازی های آسیایی گوانگجو در صحبت های خود اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان زیر نظر مربی کره‎ای ادامه دارد و اگر چه در مسابقات جهانی آذربایجان موفق به کسب سمیه نشدیم ولی می توان در مسابقات تایلند هر دو سهمیه را کسب کرد.

وی افزود: اگر چه طی سال های اخیر با توجه به حضور تیم ملی بانوان در رقابت های برون مرزی، انتظارات از بانوان هوگوپوش بالا رفته است ولی نباید از این واقعیت گذشت که رقبا هم به شدت در حال رشد بوده و به همین دلیل فکر می کنم کمی باید در این زمینه صبور بود.

حاجی پور در ادامه گفت: در حال حاضر 10 تکواندوکار در دو وزن سوم و چهارم زیر نظر مربی کره‎ای در حال تمرین کردن هستند و زمان هم برای کسب آمادگی لازم تا اعزام به رقابت های تایلند را داریم که در این مدت باید دید چه نفراتی مجوز حضور در این مسابقات را بدست می آورند.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی گوانگجو در پایان اظهار داشت: تمام هدفم این است تا بتوانم ضمن شکست رقبای داخلی خود نفر فیکس اعزامی به مسابقات تایلند شده و سهمیه تکواندو بانوان ایران در المپیک لندن را کسب کنم و نباید این فرصت را به رغم اینکه سن چندانی ندارم از دست بدهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز