پناهی در فدراسیون حضور دارد، اما حاضر به پاسخگویی نیست

بلاتکلیفی در کاراته تا کِی ادامه دارد؟

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۸:۳۹
کد خبر: ۶۹۱۵۶
بلاتکلیفی در کاراته تا کِی ادامه دارد؟
رییس فدراسیون کاراته همچنان حاضر به پاسخگویی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بحث برکناری افسانه باقری سرپرست سابق نایب رییسی فدراسیون کاراته در امور بانوان چند روزی است که در رسانه ها جریان دارد. باقری که سالیان سال در عرصه کاراته بانوان فعالیت داشته، با حکم رییس فدراسیون کاراته از سمت خود برکنار شد. گویا برکناری وی از جانب احمد عباس پناهی، به بودجه فدراسیون ارتباط داده شده است و این طور در صحبت های رییس فدراسیون آمده است که با برکناری افسانه باقری، بودجه فدراسیون کاراته از سوی سازمان تربیت بدنی (وزارت ورزش) پرداخت می شود.

برای رفع ابهامات موجود در برکناری باقری، خبرنگار ورزشی برنا به رغم تماس های مکرر خود با تلفن همراه رییس فدراسیون کاراته موفق به گفت‎وگو با وی نشد. سرانجام با سیروس یزدانی نایب رییس کاراته تماس گرفتیم که وی در پاسخ به خبرنگار برنا اظهار داشت: من در خصوص برکناری افسانه باقری هیچ گونه صحبتی ندارم و اصلا به من ارتباطی ندارد. هر کسی که خواستار اطلاعات بیشتر است می تواند با پناهی تماس بگیرد.

وی در مورد عدم گفت‎و‎گوی پناهی با خبرنگاران مدعی شد که پناهی در حال حاضر در دفتر فدراسیون حضور دارد و همین حالا می توانید با وی تماس بگیرید و اطلاعات مورد نظر خودتان را از او بگیرید.

اما با تماس های مکرر با دفتر و تلفن همراه پناهی، او پاسخگو نشد تا باز هم همان فرضیه را در نظر بگیریم که حضور پناهی در فدراسیون کاراته در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته امیدواریم که هر چه زودتر پناهی در یک کنفرانس خبری مقابل خبرنگاران قرار بگیرد تا تکلیف پرسش های بی پاسخ از این فدراسیون مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز