/نوزدهمین دوره مسابقات جودو جام فجر-ایلام/

جودوکاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۹:۳۴
کد خبر: ۷۵۲۴۰
جودوکاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
جودوکاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی اوزان 81- کیلوگرم و 90- کیلوگرم رقابت های جام فجر در ایلام مسابقات مشخص شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه مسابقات جودو جام فجر که در سالن شهید قلاویزان ایلام در حال برگزاری است، در وزن 81- کیلوگرم که 9 جودوکار حضور داشتند یونس خلفی از تیم امید ایلام بعد از غلبه بر نمایندگانی از کشورهای ترکمنستان و عراق به مرحله نیمه نهایی راه یافت تا برای رسیدن به فینال با "باکر جمیل" از اردن روبرو شود.

در گروه دیگر این وزن سبحان حدادی بعد از استراحت در مرحله نخست و سپس غلبه بر نماینده عراق در مرحله نیمه نهایی به مصاف علی کریمیان از قوامین می رود. کریمیان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی نماینده‌ای از کشور سوریه را از پیش رو برداشت.

در وزن 90- کیلوگرم که 12 جودوکار در آن حضور داشتند، علی رئوفی از تیم جوانان ایلام در مرحله نیمه نهایی با محسن عزیزپور از قوامین مبارزه خواهد کرد. محسن عزیزپور پیش از رسیدن به این مرحله جودوکاری از کشور سوریه را شکست داده بود.

اما در گروه دیگر این وزن حجت رهنما از تیم ایران پس از غلبه بر نمایندگانی از کشورهای ترکمنستان و عراق در مرحله نیمه نهایی به مصاف بهرام عزیزپور از تیم امید ایلام خواهد رفت. عزیزپور برای رسیدن به این مرحله جودوکارانی از عراق و ایران را شکست داده بود.

در این دوره از رقابت ها تیم های امید ایلام، جوانان ایلام، موسسه قرض الحسنه قوامین و یک تیم منتخب کشورمان به مصاف با جودوکاران 7 کشور خارجی حاضر در این رقابت ها می روند.

لازم به ذکر است، مرحله نیمه نهایی و فینال این رقابت ها ساعت 15 در سالن قلاویزان ایلام پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز