در گفت و گو با برنا

سرپرست فدراسیون کاراته: برای ریاست به این رشته نیامده‌ام/ از تمام سرمایه‌مان استفاده می‌کنیم

۱۳۹۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۶:۵۳
کد خبر: ۸۶۱۴۹
سرپرست فدراسیون کاراته: برای ریاست به این رشته نیامده‌ام/ از تمام سرمایه‌مان استفاده می‌کنیم
سرپرست جدید فدراسیون کاراته گفت: تشكیلات فدراسیون باید بررسی و برای هر كمیته شرح وظایف مشخص شود تا شاهد و هیچگونه موازی كاری نباشیم.

محمدصادق فرجی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: تشكیلات فدراسیون باید بررسی و برای هر كمیته شرح وظایف مشخص شود تا شاهد و هیچگونه موازی كاری نباشیم؛ زیرا در صورت وقوع چنین اتفاقی کاراته باز هم ضرر خواهد کرد. مطمئن باشید تمام انتخابها بر اساس شایسته سالاری خواهد بود تا بهترین کادر را جمع آوری کنیم. البته جذب پیشكسوتان و بزرگان و ایجاد تعامل ایده آل با این عزیزان و همچنین تشكیل شورای عالی هماهنگی، از جمله برنامه هایی است كه در راس امور قرار داده شده است.

وی افزود: سازمان تیم های ملی را در اولین فرصت و با بررسی های دقیق ساماندهی می کنیم تا به امید خدا در عرصه ها و مسابقات مختلف بتوانیم حضور موفق و چشم گیری داشته باشیم. البته از تیم ها در رده های سنی پایه غافل نخواهیم شد و بهترین فضا را به امید خدا در این بخش نیز برای ملی پوشان فراهم خواهیم ساخت.

نایب رییس اسبق جودو ادامه داد: کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد و به لطف خداوند در این رشته افراد متخصص زیادی نیز وجود دارند. درب فدراسیون به روی هر فرد دلسوز برای این رشته باز است و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده با توجه به همین سرمایه ها رسیدن به سکوی قهرمانی مسابقات آینده و علی‌الخصوص رقابت های جهانی فرانسه دور از دسترس نیست. به صورتی پشتوانه سازی می کنیم که به تک ستارها تکیه نکنیم و در تمام بخش ها و وزن ها تعداد قابل توجهی ورزشکار سطح اول داشته باشیم.

فرجی در پایان گفت: پیش از این هم اشاره کردم که آنقدر جدی و با برنامه کار خواهم کرد تا نتیجه كارم در زمان سرپرستی طوری باشد تا برای مجمع اهالی این رشته پرجمعیت مرا شایسته حضور در این میدان بدانند. برای ریاست به این رشته نیامدم و امیدوارم به امید خدا و کمک وزارت ورزش بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و باعث شادی دل مردم عزیز کشورمان شویم.

نظر شما