در پی مشکلات و حواشی اخیر مطرح شد

سیروس یزدانی، گزینه اصلی برای ریاست کمیته داوران فدراسیون کاراته

۱۳۹۰/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۳:۵۱
کد خبر: ۹۱۶۰۲
سیروس یزدانی، گزینه اصلی برای ریاست کمیته داوران فدراسیون کاراته
هرچند بعد از آمدن فرجی بسیاری از حواشی پیرامون رشته کاراته از بین رفته، اما هنوز هم در بعضی قسمت ها نقاط تیره ای وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برخی کمیته ها همچون کمیته داوران متاسفانه آن طور که باید و شاید اوضاع خوبی ندارند. هر روز شایعات مختلف در مورد تغییر و تحولات آن به گوش می رسد. بسیاری معتقدند که سلیمی گزینه اصلی ریاست این کمیته است و برخی ها هم به وضوح تغییر و تحولات را در این بخش رد می کنند، اما در میان تمامی حرف و حدیث ها احتمال حضور نایب رییس سابق فدراسیون در این سمت با توجه به شرایط فعلی بسیار بالاست.

یزدانی که در رقابت های جام ایران زمین نیز قضاوت های خوبی را به نمایش گذاشت، شانس اول متصدی کمیته ای است که امروز به پرسوژه ترین بخش کاراته تبدیل شده است.

هر چند از سوی فدراسیون هنوز در این مورد موضوعی اعلام نشده و سرپرست فدراسیون نیز در گفت و گوهایش دقیقا به تغییرات در کمیته خاصی اشاره نکرد، اما همان طور که اشاره شد شرایط به صورتی رقم خورده که با شنیدن جا به جایی در راس کمیته داوران متعجب نخواهیم شد.

وقتی برخی تیم ها در گفتگوی مسوولانشان به ناداوری ها اشاره می کنند و در گوشه کنار سالن های برگزاری داوران لیگ را در چند گروه مختلف می بینیم، نه تنها نباید از تغییر دلواپس باشیم، بلکه جای بسی خوشحالی خواهد بود که به اوضاع قضاوت ها سر و سامانی داده شود. به هر حال نتایج مبارزات در کاراته به شدت وابسته به نحوه داوری ها است و این قاضیان هستند که برنده میدان را مشخص می کنند.

اما سیروس یزدانی در این مورد به خبرنگار ورزشی برنا گفت: هنوز در مورد کمیته داوران با من صحبتی نشده، اما در جلسه ای که با سرپرست فدراسیون داشتم به این نکته اشاره کرد که حتما از تجربیاتم استفاده می شود. یکی از دوستان هم پیشنهاد عضویت در کمیته را به من داد که به هیچ وجه زیر بار نمی روم. به هر حال باید اشاره کنم که کاراته از لحاظ داور با پتانسیل بسیاری رو به رو است و امیدوارم هر فردی سکان هدایت این کمیته را در دست می گیرد، موفق عمل کند.

یزدانی در مورد نایب رییس فدراسیون نیز اظهار داشت: فرجی انصافا مدیری موفق و باتدبیر است و مطمئن هستم می تواند از پس کار سخت اداره رشته پرجمعیت کاراته بربیاید، اما در مورد نایب رییس باید منتظر باشیم. به شخصه با رشیدی نایب رییس جودو صحبت کردم، ولی او گفت که در مورد کاراته برنامه خاصی ندارد و به ادامه فعالیتش در جودو می پردازد.

نایب رییس سابق کاراته در مورد کادر فنی تیم های ملی نیز اشاره کرد: اولین کار این است که باید مدیر تیم های ملی مشخص شود و سپس کادر فنی را معلوم کرد. در این بخش نیز با پتانسیل بالایی رو به رو هستیم و فکر نمی کنم انتخاب کادر فنی زیاد هم سخت باشد. به طور مثال احمد صافی که مربی کره و پاکستان است، عملکرد خوبی داشته و دیگر عزیزان نیز شایستگی تصاحب سکان هدایت ملی پوشان را دارند. به هر حال معتقدم هر کدام از این افراد استفاده شوند ضرر نخواهیم کرد!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز