سروی: حاجی پور فرصت ها را به سادگی از دست نمی دهد

۱۳۹۱/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۸:۳۴
کد خبر: ۹۹۶۶۹
سروی: حاجی پور فرصت ها را به سادگی از دست نمی دهد
نایب رییس فدراسیون تكواندو گفت:حاجی پور به صورت پیوسته یكسال و 4 ماه را در اردوها حضور داشته و در شرایط مطلوبی قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا زهرا سروی،نایب رییس فدراسیون تكواندو،افزود:از 16 تكواندوكار در وزن حاجی پور، 8 نفر دارای رنكینگ هستند كه شامل مصر، كانادا، كره، انگلیس، تركیه،آلمان،قزاقستان و استرالیا است كه مورد تایید فدراسیون جهانی نیز می باشد و مابقی از میان 8 كشور دیگر شامل آذربایجان،ساحل عاج،گرانادا،ایران، اسلونی، سوئد، امریكا و ویتنام مراسم قرعه كشی انجام خواهد شد كه نقش مهمی در كسب مدال قهرمانان خواهد داشت.

وی در ادامه افزود:سوسن حاجی پور با تمرینات مداوم به بالاترین سطح تكنیكی و فیزیكی دست پیدا كرد و با كمك مشاوران از انگیزه مطلوبی نیز برخوردار بود و با این وضعیت با كمی تمركز و دقت این توانایی را دارد كه پاسخ انتظارات جامعه ورزش را بدهد.

سروی خاطرنشان كرد: موفقیت یك ورزشكار در المپیك به عوامل زیادی بستگی دارد ولی حاجی پور می تواند با 2 یا 3 پیروزی به مدال ارزشمند المپیك دست پیدا كند كه البته با شناختی كه از تعصب این تكواندوكار دارم اگر اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ ندهد به سادگی فرصت های خود را از دست نخواهد داد و امیدوارم كه سوسن حاجی پور بتواند پاسخ انتظارات جامعه ورزش بانوان كشور را به خوبی بدهد.

نایب رییس فدراسیون تكواندو در پایان اضافه كرد:فراموش نكنید كه كسب مدال در المپیك اصلا كار ساده ای نیست و در واقع حاجی پور با كسب سهمیه المپیك، كار بزرگی را انجام داده و همین كه بتواند عملكرد شایسته ای را در لندن به نمایش بگذارد موفقیتی بزرگ محسوب می شود.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز