به میزبانی سایپا آغاز شد

جوانان والیبالیست در دومین اردوی آماده‌سازی

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۲۲:۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۴۱۲
جوانان والیبالیست در دومین اردوی آماده‌سازی
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان ایران در باشگاه سایپا آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات جهانی جوانان در ترکیه آماده می کند مرحله دوم اردوی خود را با حضور 20 بازیکن از روز چهارشنبه آغاز کرد.

نفرزاده سرمربی این تیم از میان 41 بازیکن اردوی نخست، 20 بازیکن را به اردوی دوم دعوت کرد تا تمرینات خود را تا 21 اردیبهشت ماه زیر نظر کادر فنی برگزار کنند.

رضا رزاقی، مصطفی باقری، سالار حیدری، محمدرضا فتاحی، رسول شهسواری، علیرضا نصر اصفهانی، میلاد عبادی پور، آرش تقوی، قاسم کارخانه، سپهر حیدری، سعید تقوی، جواد حسین آبادی، علی جعفری، محمد فلاح، محمد رضی پور، سعید آقاجانی، حسن رجب زاده، سینا غریب خانی، محمد میرزایی و علی رشیدی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

بر اساس برنامه کادر فنی تیم ملی جوانان، 10 مرحله اردو را برای آماده سازی این تیم در نظر گرفته شده که 7 اردو به میزبانی تهران و در صورت انجام هماهنگی های لازم سه یا چهار اردوی تدارکاتی در کشورهایی چون روسیه، ترکیه، برزیل، تونس و اسپانیا برگزار می شود.

بر این اساس تیم ملی زیر 21 سال کشورمان از 29 خرداد تا 7 تیر با حضور در یک تورنمنت بین المللی در برزیل که با حضور تیم های ایران، برزیل، آرژانتین، آمریکا، صربستان و ایتالیا برگزار می شود و همچنین در تورنمنت بین المللی تونس دو اردوی آمادگی خود را به منظور انجام دیدار های تدارکاتی و کسب آمادگی بیشتر جهت شرکت در رقابت های قهرمانی جوانان جهان برگزار می کند.

سپس از 6 تا 13 خرداد ماه در اردوی تدارکاتی روسیه و ترکیه و 6 تا 15 مرداد در اردوی تدارکاتی در کشورهای تونس، اسپانیا و ترکیه شرکت خواهد کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از 1 تا 10 شهریور ماه به میزبانی ترکیه برگزار می شود.

نظر شما