صمد نیکخواه بهرامی در گفت‌و گو با برنا

نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و باختیم

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۶:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۴۴
نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و باختیم
بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: نتوانستیم نتیجه دیدار مقابل ذوب آهن را حفظ کنیم و با چند اشتباه کوچک نتیجه را واگذار کردیم.

صمد نیکخواه بهرامی در خصوص دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان و شکست مقابل این تیم به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم بهترین بازی را به نمایش گذاشتند؛ ذوب آهن بسیار خوب بازی کرد و مسابقه را در دست گرفت.
 
وی افزود: متاسفانه مهدی کامرانی و شیخ سمب 4 خطایی شدند و نتوانستند برای تیم بازی های خود را به نمایش بگذارند. هنگامی که ما 8 امتیاز جلو افتادیم باید نتیجه را حفظ می کردیم، اما موفق به این کار نشدیم و شوت هایمان نیز گل نشد.
 
بازیکن مهرام خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بچه ها بسیار خوب بازی کردند و در اواخر بازی نیز فشار بسیار زیادی را به حریف آوردند، اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه بازی را حفظ کنیم و با اشتباهات کوچک و کمی بدشانسی اولین شکست مان در لیگ برتر رقم خورد.

نیکخواه بهرامی درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: بالاخره داوری هم در بخش هایی از مسابقه اشتباه داشت، اما اشتباهات داوری هم جزیی از بازی است و نباید آنرا بهانه کرد. شوت های ما گل نشد و نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم، این دلیل شکست ما بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز