فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با برنا

خلاء «آرن» کاملا احساس می شود

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۸۲
خلاء «آرن» کاملا احساس می شود
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مصدومیت آرن داوودی باعث شده تا کمبودی در تیم ما احساس شود، اما با این حال بازیکنان دیگر با غیرت می خواهند جای او را پر کنند.

فرزاد کوهیان پس از پیروزی تیمش مقابل مهرام تهران به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بازی بسیار سختی بود و دو تیم از لحاظ قدرت در یک سطح قرار داشتند و دیدیم که وضعیت تیم برنده در دقایق پایانی مشخص شد. مهرام یکی از تیم های خوب لیگ برتر است. تمامی بازیکنان ذوب آهن شایستگی های خود را به نمایش گذاشتند و در نهایت توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم.

وی در خصوص مصدومیت آرن داوودی افزود: نبود آرن باعث شده تا تیم ما خلاء داشته باشد. این موضوع کاملا احساس می شود و ما نمی توانیم بازیکنی را جایگزین آن کنیم، با این حال بازیکنان دیگر با غیرت بازی می کنند تا خلاء او پر شود و باید تدبیری را بیاندیشیم تا دیگر مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن درباره مسابقات غرب آسیا و بازی مقابل شانویل لبنان گفت: روز دوشنبه باید با تیم شانویل مسابقه دهیم و این مسابقه نیز از حساسیت بالایی برخوردار است. تمام تلاش مان را می کنیم تا به پیروزی دست یابیم اما لبنانی ها از شانس بیشتری برخوردار هستند.
 
کوهیان درپایان گفت: مشخص نیست که در جمع 4 تیم برتر قرار بگیریم چرا که لبنان 2 نماینده دارد و این موضوع کار را برای ما سخت می کند اما با این حال تنها برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز