پیکان قهرمان لیگ برتر جوانان شد

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۲۲:۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۶۳۱۸۱
پیکان قهرمان لیگ برتر جوانان شد
تیم والیبال پیکان تهران با کسب 12 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران در رده سنی جوانان را از آن خود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی جوانان که از جمعه در مشهد مقدس آغاز شده بود، امروز سه شنبه با قهرمانی پیکان تهران به پایان رسید.

در مهمترین بازی امروز این رقابت ها تیم های پیکان و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت پیکان با شکست سه بر یک سایپا موفق به کسب 12 امتیاز شد و عنوان نخست این رقابت ها را به دست آورد.

تیم والیبال جوانان پیکان در این مرحله از رقابت ها چهار پیروزی در برابر تیم های شهرداری تبریز، آلومینیوم المهدی، میزان مشهد و سایپا تهران به دست آورد و با یک امتیاز از شکست سه بر دو در برابر بازرگانی جواهری موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رقیب دیرنیه این تیم نیز با 11 امتیاز از چهار پیروزی در برابر میزان مشهد، بازرگانی جواهری، شهردای تبریز و المهدی بندرعباس به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

در مرحله نهایی لیگ برتر جوانان 15 بازی بزگزار شد که سهم بازرگانی جواهری از این بازی ها کسب 10 امتیاز و مقام سومی این رقابت ها بود. جواهری امروز در آخرین روز این رقابت ها سه بر صفر میزان مشهد را شکست داد.

در سومین بازی روز اخر لیگ برتر جوانان تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس سه بر صفر نماینده تبریز را شکست داد تا در نهایت با هشت امتیاز ربته چهارم این رقابت ها را از آن خود کند.

تیم میزان مشهد که میزبان مرحله نهایی را بر عهده داشت نیز با 3 امتیاز و شهرداری تبریز با یک امتیاز رتبه های پنجم و ششم لیگ برتر والیبال جوانان را به دست آوردند.
 
رتبه بندی نهایی شش تیم مرحله نهایی به قرار زیر است:
1- پیکان تهران 12 امتیاز
2- سایپا البرز 11 امتیاز
3- بازرگانی جواهری گنبد 10 امتیاز
4- آلومینیوم المهدی بندرعباس 8 امتیاز
5- میزان مشهد 3 امتیاز
6- شهرداری تبریز یک امتیاز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز