جانشین ولاسکو با لهستان فسخ کرد

آناستازی در یک قدمی ایران

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۶۹۷۵۶
آناستازی در یک قدمی ایران
سرانجام پس از مذاکرات متعدد داورزنی، آندره آناستازی مربی پرافتخار والیبال دنیا آمادگی خود را برای پذیرفتن سکان هدایت تیم ملی ایران اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پس از اینکه مسئولان فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی با گزینه هایی چون مکاچن، برناردی، آناستازی، لوزانو، کاستلانی و حتی رزنده برزیلی مذاکرات متعدد و مداومی را انجام دادند، برناردی و لوزانو با اعلام آمادگی خود بیش از سایرین به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شدند.
 
حتی مسئولان فدراسیون والیبال با لورنزو برناردی بازیکن قرن والیبال دنیا به توافق نهایی هم رسیدند ولی صعود تیم باشگاهی وی به مسابقات باشگاه های جهان، آنها را با تردید روبرو کرد و باعث شد تا با وی قرارداد همکاری امضا نکنند.

این تامل باعث شد که آندره آناستازی برای حضور در پست سرمربیگری ایران اعلام آمادگی کند و بالاخره پس از انجام بررسی های لازم و مذاکرات پی در پی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، آندره آناستازی را به عنوان گزینه اصلی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کرد.

در حالی که آناستازی چندی پیش اعلام کرد به علت قرارداد داشتن با فدراسیون لهستان نمی تواند به ایران بیاید ولی پس از انجام مذاکرات متعدد با داورزنی، قراردادش را با فدراسیون والیبال لهستان فسخ و آمادگی خود را برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران رسما اعلام کرد.

آناستازی با تیم ملی والیبال لهستان عناوینی چون نایب قهرمان جام جهانی 2011، مدال برنز لیگ جهانی 2011 و قهرمانی لیگ جهانی 2012 را به دست آورده است.

آناستازی 54 ساله در هشتم اکتبر سال 1960 در شهر پوگیو روسکو ایتالیا به دنیا آمد و از 17 سالگی ورزش والیبال را به به صورت حرفه ای در ایتالیا آغاز کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز