پلی آف لیگ برتر والیبال

ارومیه وداع ناباورانه‌ای برای باریج اسانس رقم زد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۶۹۸۹۴
ارومیه وداع ناباورانه‌ای برای باریج اسانس رقم زد
تیم والیبال شهرداری ارومه به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه که به عنوان تیم هشتم دور مقدماتی لیگ برتر والیبال به مرحله پلی آف صعود کرده بود، با هدایت یداله کارگر پیشه با شکست باریج اسانس صدرنشین این رقابت ها در دو بازی متوالی، وداع ناباورانه ای برای باریج رقم زد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی باریج اسانس کاشان که در اکثر هفته های دور مقدماتی لیگ برتر والیبال صدر جدول را در اختیار داشتند، امروز چهارشنبه در دور برگشت پلی آف در سالن غدیر ارومیه به مصاف شهرداری ارومیه رفتند.

شهرداری ارومیه که در بازی رفت سه بر یک باریج اسانس را در کاشان مغلوب کرده بود، در این بازی نیز میهمان خود را با حمایت شش هزار تماشاگر حاضر در سالن سه بر یک شکست داد و به عنوان دومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی معرفی شد.

تیم باریج اسانس در ست دوم این بازی 26 بر 24 پیروز میدان بود اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 22 مغلوب میزبان خود شد تا در نهایت سه بر یک مغلوب شود.

یداله کارگر پیشه در این دیدار از سعید مصطفی وند، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، پوریا فیاضی، عبدالرضا علیزاده و تونی کواکویچ در ترکیب ابتدای این بازی استفاده کرد.

باریج اسانس نیز از ترکیب آرمین تشکری، فرهاد قائمی، ایوان استانف، امیر غفور، مجتبی عطار و ناصر رحیمی پناه در ابتدای این دیدار استفاده کرد.

محمود حداد به عنوان ناظر، نظارت بر این بازی را بر عهده داشت و مسعود یزدان پناه و مسعود ذوقی داوران اول ودوم این دیدار بودند.

همچنین با توجه به حساسیت دیدار شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان، محمود افشار دوست دبیر کل فدراسیون والیبال به عنوان ناظر ویژه فدراسیون والیبال و سازمان لیگ از نزدیک نظاره گر پیکار دو تیم برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز