لیگ والیبال

همه راه‌ها به آزادی ختم می‌شود

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶:۲۲
کد خبر: ۱۷۱۶۱۵
همه راه‌ها به آزادی ختم می‌شود
مراحل نهایی و نیمه نهایی لیگ برتر و مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های ایران در سالن آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مراحل نهایی و نیمه نهایی لیگ برتر و مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های ایران در مجموعه ورزشی در دو سالن 12 هزار نفری و فدراسیون والیبال برگزار می شود تا از چهره قهرمانان این رقابت ها رونمایی شود. 

پس از برگزاری 132 مسابقه در مجموع دور رفت و دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان با نام جام ولایت هشت تیم باریج اسانس، میتن ورامین، میزان خراسان، کاله مازندران، پیکان تهران، شهرداری تبریز، نوین کشاورز و شهرداری ارومیه با کسب رده های اول تا هشتم به مرحله پلی آف راه یافتند.

در مرحله پلی آف پس از برگزاری 10 مسابقه تیم های متین ورامین، شهرداری ارومیه، کاله مازندران و میزان خراسان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر به صورت متمرکز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران طی دو بازی رفت و برگشت برگزار می شود و در صورتی که دو تیم از لحاظ برد و باخت یک بر یک مساوی شوند، بازی سوم تعیین کننده تیم های فینالیست خواهد بود.

بر این اساس در دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی از ساعت 16 تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران و از ساعت 18 تیم های میزان خراسان و متین ورامین در روز جمعه 16 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران با هم دیدار می کنند.

بازی های برگشت این مرحله نیز روز یکشنبه 18 اسفندماه در همین سالن برگزار خواهد شد با این تفاوت که میزان خراسان و متین ورامین از ساعت 16 با هم رقابت می کنند و مسابقه شهرداری ارومیه و کاله مازندران از ساعت 18 آغاز می شود.

در صورت تساوی (از لحاظ برد و باخت)، بازی سوم این تیم ها در روز سه شنبه مشخص کننده دو تیم فینالیست لیگ برتر والیبال مردان در سال 92 است که بازی فینال نیز روز پنج شنبه 22 اسفندماه برگزار می شود.

همچنین مسابقه فینال و رده بندی لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های ایران در سال 92 نیز روز شنبه 17 اسفندماه در سالن والیبال (فدراسیون والیبال) برگزار می شود تا پس از رقابت 16 تیم در دو گروه در قالب 1357 مسابقه، بالاخره دو تیم دلیران دشتی بوشهر و پیشگامان شفق اردکان در یک تک بازی برای کسب مقام قهرمانی این رقابت ها با هم پیکار کنند و تیم های فولاد عظیمی گنبد و ذوب آهن اصفهان برای تعیین مقام های سوم و چهار لیگ با هم مسابقه دهند.

دیدار رده بندی از ساعت 15 و مسابقه فینال از ساعت 17 در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود تا در پایان تیم های اول تا چهارم لیگ دسته یک نیز معرفی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز