آخرین روز مرحله دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۳:۱۶
کد خبر: ۱۷۱۷۴۶
آخرین روز مرحله دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال
فردا پرونده لیگ برتر بسکتبال در سال 92 با خاتمه مرحله دوم مسابقات بسته خواهد شد.هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ برتر روز پنجشنبه 15اسفندماه با انجام 4 بازی برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اولین بازی این هفته مصاف تیم های هفت الماس قزوین و فولاد ماهان سپاهان است که در شهر قزوین برگزار می گردد.فولاد هفت الماس با دو پیروزی با ارزشی که مقابل دانشگاه آزاد و فولاد ماهان به دست آورد فردا به دنبال کسب سومین پیروزی خود خواهد بود.

در دیگر بازی این گروه دانشگاه آزاد در آزادی پذیرای تیم پتروشیمی بندرامام خواهد بود نتیجه این بازی نقش تعیین کننده در جایگاه دوم تا چهارم این گروه ایفا می کند.دانشگاه برای تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول نیاز مبرم به کسب 2 امتیاز این دیدار دارد با توجه به بازی نزدیک و پایاپایی که دانشگاه در بازی رفت مقابل پتروشیمی بندرامام ارائه داد این بازی یکی از زیبا ترین و حساس ترین بازی ها این هفته خواهد بود.

در گروه B مهرام میهمان تیم ذوب آهن است .ذوب آهنی ها با قبول شکست در بازی رفت در حال حاضر در رده دوم جدول این گروه جای گرفته است و در صورت کسب پیروزی در این دیدار معدل گل تعیین کننده جایگاه اول این گروه خواهد بود.

در هفته ششم صنایع پتروشیمی ماهشهر میزبان تیم همیاری زنجان خواهد بود.تکلیف رده سوم و چهارم این گروه زمانی به معدل گل کشیده خواهد شد که تیم ماهشهر نتواند تیم همیاری زنجان را با پیروزی از پیش رو بردارد.

نظر شما