عنوان‌های پنجم تا هشتم با قرعه‌کشی مشخص می‌شود

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۵:۱۵
کد خبر: ۱۷۱۷۵۶
عنوان‌های پنجم تا هشتم با قرعه‌کشی مشخص می‌شود
تیم های باریج اسانس کاشان، پیکان تهران، نوین کشاورز و شهرداری تبریز موافقت کردند که عنوان های پنجم تا هشتم لیگ برتر والیبال با قرعه کشی مشخص شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود تیم های جامانده از مرحله پلی آف از روز چهارشنبه در تهران برای تعیین مقام های پنجم تا هشتم با هم به رقابت بپردازند ولی به علت اینکه چهار تیم بازمانده از این ادامه مسابقات انصراف دادند و بازیکنان خود را آزاد اعلام کردند، با توجه به درخواست و توافق چهار تیم باریج اسانس کاشان، پیکان تهران، نوین کشاورز و شهرداری تبریز و موافقت سازمان لیگ مقرر شد رده پنجم تا هشتم این تیم ها بر اساس قرعه کشی مشخص شود.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این خصوص افزود: با توجه به درخواست این تیم ها، در یک جلسه با حضور نمایندگان آنان این قرعه کشی انجام خواهد شد تا جایگاه این تیم ها در رتبه های پنجم تا هشتم تعیین شود.

منوچهر پورحسن درباره زمان قرعه کشی گفت: هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست زیرا باید با چهار باشگاه هماهنگی به عمل آید اما تا پایان سال این کار انجام خواهد شد.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از روز جمعه 16 اسفندماه با حضور چهار تیم کاله مازندران، متین ورامین، شهرداری ارومیه و میزان مشهد در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز