سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان:

آماده حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا هستیم

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۹:۱۲
کد خبر: ۱۸۰۹۴۴
آماده حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا هستیم
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: این تیم برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از آمادگی بدنی و روانی بالایی برخوردار است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان اظهار داشت: طی مدت برگزاری اردو، علاوه بر تمرین تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها، روی بدنسازی و همین طور آمادگی روانی ورزشکاران کار کردیم و در حال حاضر بانوان ملی پوش از روحیه خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: اینکه ایران میزبان این مسابقات است، از نظر شرایط روانی، تاثیر بسیار مثبتی روی ورزشکاران داشته و انگیزه آنها را برای پیروزی چند برابر کرده است، البته من همیشه روی جنگندگی تاکید کرده ام و به نظرم اگر کسی واقعا بخواهد، می تواند به غیر ممکن ترین چیزها دست یابد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: به غیر از چین که قهرمان جهان است، ژاپن اصلی ترین حریف ماست و ورزشکاران ما از طریق آنالیز بازی‌های این تیم‌ها، شناخت کافی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم های حریف دارند.

سلیمانی افزود: ساعات تمرین را طوری انتخاب کردیم که ورزشکاران در تمامی ساعات آمادگی بازی داشته باشند و در واقع با چرخشی بودن این ساعات، بدن آنها آمادگی های لازم برای فعالیت در ساعات مختلف را داشته باشد، ضمن اینکه تمرینات بدنسازی و استخر نیز مهیا بوده و اگر ورزشکاران با همین آمادگی امروزی خود وارد مسابقات شوند، مطمئن هستم که نتایج خوبی در پیش خواهد بود.

وی با اشاره به انجام کلاسبندی ورزشکاران گفت: تعدادی از تیم ها وارد مشهد شده اند و کلاس بندی ورزشکاران امروز در حال انجام است و سعی ما بر این است تا تمرینات را تا آخرین زمان ممکن انجام دهیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم.

رقابتهای قهرمانی والیبال نشسته آسیا، انتخابی قهرمانی جهان و پاراآسیایی کره جنوبی، از یکشنبه آغاز شده و تا ششم اردیبهشت ماه در جریان خواهد بود.

نظر شما